SimpelStartJe.nl wat vinden jullie ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nette site

Opmerking + vraagje! :):

- Lettertypes per nieuwsblok verschillend, vind het persoonlijk niet echt netjes.
- Tekst op de diverse pagina's staat iets teveel aan de rand (links)

Vraagje:

- Waarom de cursor in het logo?

Verder een nette site :thumb:

Nette site

Opmerking + vraagje! :):

- Lettertypes per nieuwsblok verschillend, vind het persoonlijk niet echt netjes.
- Tekst op de diverse pagina's staat iets teveel aan de rand (links)

Vraagje:

- Waarom de cursor in het logo? Omdat ik het wel mooi vond

Verder een nette site :thumb:

Klopt, het lettertype krijg ik nog niet echt goed omdat dat zo van de telegraaf komt, maar ik ben er wel nog mee bezig.

Ik had de site graag in het echte midden gehad. Nu staat hij naar links toe... beetje vreemd.
Verder moet je dringend CSS gaan gebruiken ipv de opmaak in de html te pleuren. :p

Zo kun je zeggen a { font-family: Verdana;} en *whoosh* alle linkjes van die feeds staan in hetzelfde lettertype. (Net iets complexer maar CSS zal helpen.)

Verder wijs je wel naar http://www.simpelstartje.nl/stylesheet.css maar dat bestaat niet.

Hoi,
Eigenlijk wilde ikzelf het concept van simpelstartje.nl veranderen door er een systeem op te zetten dat je je eigen webshop kon aanmaken. Wat dachten jullie hiervan?

Robin

In alle eerlijkheid denk ik dat dat een beetje hoog is gegrepen, zeker met de kennis die je nu hebt.

In alle eerlijkheid denk ik dat dat een beetje hoog is gegrepen, zeker met de kennis die je nu hebt.

Ik bedoel een site waar mensen een eigen website kunnen aanmaken. Maar omdat deze scripts te koop staan vanaf €15,00

Kan je best doen, maar er zijn al heel veer sites, waar je zelf een site kan maken.

Oké, ik ga je even wat kritiek geven op je site:

- De verschillende lettertypes vind ik inderdaad niet mooi. Is met CSS waarschijnlijk makkelijk op te lossen.

- De banner ziet er op zich mooi uit, maar je had hem beter niet als .jpg kunnen opslaan. Met een png had de tekst er waarschijnlijk net iets netter uitgezien.

- De kleur van de links in het menu zou ik zelf niet zo gekozen hebben.

- Het nieuws van telegraaf en RTL is hetzelfde

- 2009 in de footer zou ik een andere kleur maken.

Voor de rest ziet het er wel puik uit :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan