game pc 900 - 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom de dvd brander achterwege laten? Net alsof dat een heel groot bedrag is.. :confused:

Omdat ik een externe brander heb. En volgens mij kan ik die in mijn nieuwe pc zetten.
Als jij denkt dat het niet kan dan moet je het zeggen.
Maar volgens mij kan ik die erin zetten. Dus vandaar.

Ik heb er een box omheen zitten die ik kan verwijderen en volgens mij kan ik hem dus aansluiten in mijn nieuwe pc.

Ik zou eerst controleren of dit wel kan.
Maar ook ik vind het een rare bezuiniging. Ik kan niet inschatten wat voor brander je hebt. Ik gok alleen op een oude IDE-schijf, in een usb-behuizing.
Hoe ouder deze is hoe slechter het is: immers zijn nieuwe branders sneller en hebben ze een fijnere sata-aansluiting.

Ik zou eerst controleren of dit wel kan.
Maar ook ik vind het een rare bezuiniging. Ik kan niet inschatten wat voor brander je hebt. Ik gok alleen op een oude IDE-schijf, in een usb-behuizing.
Hoe ouder deze is hoe slechter het is: immers zijn nieuwe branders sneller en hebben ze een fijnere sata-aansluiting.

Het gaat mij niet om het geld.
Ik dacht alleen dat omdat ik al een brander heb ik er niet nog een hoef te kopen.
Als jullie aangeven dat de branders van nu beter zijn dan minder dan een jaar geleden dan koop ik die brander er gewoon bij hoor.
Ik dacht alleen dat het wat onnodig zou zijn om twee branders te hebben.
Dat was de achterliggende gedachte.

Heb net alles behalve monitor besteld.
Ga op advies van Marsmannetje toch maar naar een winkel in de buurt voor een monitor.

Laat jullie weten hoe het verder gaat.

Nogmaals heel erg bedankt.
Met name Marsmannetje,Raoul,Ronald.
Nicksanten ook bedankt.

Graag gedaan, En veel plezier met je pc;)... maar dat gaat wel lukken volgens mij:P

Dat gaat wel lukken.:D
Hoop dat ik zaterdag alles in huis heb en kan gaan bouwen.
Niet alles was voorraadig.
Heb behalve de graka alles bij Salland besteld, Cool Prices had sommige dingen niet meer.
De graka komt morgen of overmorgen als het goed is.
Wil morgen een monitor gaan kopen.
Heel misschien vanavond nog in Groningen.

Hallo allemaal,

Mijn systeem onderdelen zijn binnen.

Heb toch nog 1 vraagje.
Moet ik eerst via mijn laptop de drivers voor het moederbord downloaden en branden?
Heb namelijk voor windows XP en Vista een cd-rom gekregen maar ga draaien op Windows7 RC.

Goed nagedacht!!

Ik denk overigens dat de meeste functies standaard wel werken. Je zal ze dus ook later nog kunnen downloaden.
Maar god: als je het kan voorkomen is het nog mooier.

Goed nagedacht!!

Ik denk overigens dat de meeste functies standaard wel werken. Je zal ze dus ook later nog kunnen downloaden.
Maar god: als je het kan voorkomen is het nog mooier.

Geld dit ook voor de graka?
oh btw heb mijn oude brander erin gedaan heb maar 1 s-ata kabel.

Moet ik mijn graka op de voeding aansluiten, dacht zelf van niet hij heeft toch een eigen voeding?

Laatst bewerkt:
dat had ik moeten vertellen. MSI is zuinig met kabels. Ik heb er ook niet aangedacht.

Nu ja, sata kabels kan je bij elke computetshop in je omgeving kopen voor een paar euro.

dat had ik moeten vertellen. MSI is zuinig met kabels. Ik heb er ook niet aangedacht.

Nu ja, sata kabels kan je bij elke computetshop in je omgeving kopen voor een paar euro.

Ja idd echt zuinig.
Het moederbord heb ik met schroeven van mezelf vastgezet de schroefjes die er bij geleverd waren wilden er niet in.:evil:

En de casefans kan ik zo niet op het moederbord aansluiten gewoon weg verkeerde stekker... Kan ik dit anders oplossen?

Laatst bewerkt:
Ja idd echt zuinig.
En de casefans kan ik zo niet op het moederbord aansluiten gewoon weg verkeerde stekker... Kan ik dit anders oplossen?

gewoon direct op de voeding aansluiten. Ik neem aan dat er een molex-aansluiting op zit:
9molex.jpg

gewoon direct op de voeding aansluiten. Ik neem aan dat er een molex-aansluiting op zit:
9molex.jpg

Wel op de fans niet op de voeding:confused:
Op de voeding zit molex 4 maar dat is niet dezelfde als van de fans... zouden die molex 5 kunnen zijn?
Ik heb ze wel met een koppelkabbel kunnen stoppen in de voeding is dat ook goed?

Laatst bewerkt:
Ja dat is goed. Ik heb ook een tweetal fans via een Molex koppeling (male to female molex) direct aan de voeding gehangen. Werkt overigens uitstekend.

Meestal zitten er 2 kanten aan de connector van de fans.
In de ene kant past een molex-stekker en de andere kant kan gebruiken om weer iets anders aan te sluiten.

Ja dat is goed. Ik heb ook een tweetal fans via een Molex koppeling (male to female molex) direct aan de voeding gehangen. Werkt overigens uitstekend.

Ok bedankt ronald.

Ander vraagje: Ik heb dan nog 2 molex sterkkers over aan de voorkant 1 met 1 kop een 1 met 2 koppen.. wat doe ik hiermee dan?
De ledlampjes zitten in het moederbord met de stekkertjes.
Ik heb een Apevia gekozen was in de recenties goed.

Meestal zitten er 2 kanten aan de connector van de fans.
In de ene kant past een molex-stekker en de andere kant kan gebruiken om weer iets anders aan te sluiten.

Ja begreep van Ronald dat de oplossing die ik heb gekozen met een koppelstekker ook prima is.

Als je verder geen molex aansluitingen meer nodig hebt kan het ook. Maar ik heb wat marsmannetje bedoelt, bij mij is het meer een soort verlengstuk met een aftakking naar een 3 pins voor de fan :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan