Chargeotto
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 aug 2007
Ik heb 1 hardeschijf in mijn pc zitten, maar bij die opstartregels, staat er
Auto-Detecting 3rd Master..IDE Hard Disk
Auto-Detecting 4th Master..ATAPI CD-ROM
Waarom is mijn harddisk niet gewoon 1st Master. Mijn pc werkt namelijk niet helemaal goed, en start niet op. Misschien dat het hier aan kan liggen.
Op het moment dat ik een andere hardeschijf in mijn computer stop werkt alles wel, dus het moet lijkt mij aan me hardeschijf liggen.
Hieronder de opstartregels die ik krijg, misschien dat jullie hier iets vreemds aan zien, waardoor mijn computer niet opstart. Verder gebeurt er ook helemaal niks als ik op delte druk voor bios. Heel raar dus.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
AMIBIOS(c)2007 American Megatrends, Inc.
ASUS P5LD2-X ACPI BIOS Revision 0104
CPU : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
Speed : 2.40 GHz Count:2
Press DEL to run Setup
Press F8 for BBS POPUP
PC2-5300 Dual Channel Interleaved
Checking NVRAM..
Initializing USB Controllers .. Done.
2048MB OK
USB Device(s) : 4 storage Devices
Auto-Detecting 3rd Master .. IDE Hard Disk
Auto-Detecting 4th Master .. ATAPI CD-ROM
3rd Master: SAMSUNG HD501LJ CR100-10
Ultra DMA Mode-5, S.M.A.R.T. Capable and Status OK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had dit ongeveer ook al hier gepost. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=338035
Maar nu ik zie dat dit meer bij Harddisk hoort, plaats ik mijn vraag over het gedeelte van de harddisk ook maar, hier.
Auto-Detecting 3rd Master..IDE Hard Disk
Auto-Detecting 4th Master..ATAPI CD-ROM
Waarom is mijn harddisk niet gewoon 1st Master. Mijn pc werkt namelijk niet helemaal goed, en start niet op. Misschien dat het hier aan kan liggen.
Op het moment dat ik een andere hardeschijf in mijn computer stop werkt alles wel, dus het moet lijkt mij aan me hardeschijf liggen.
Hieronder de opstartregels die ik krijg, misschien dat jullie hier iets vreemds aan zien, waardoor mijn computer niet opstart. Verder gebeurt er ook helemaal niks als ik op delte druk voor bios. Heel raar dus.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
AMIBIOS(c)2007 American Megatrends, Inc.
ASUS P5LD2-X ACPI BIOS Revision 0104
CPU : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
Speed : 2.40 GHz Count:2
Press DEL to run Setup
Press F8 for BBS POPUP
PC2-5300 Dual Channel Interleaved
Checking NVRAM..
Initializing USB Controllers .. Done.
2048MB OK
USB Device(s) : 4 storage Devices
Auto-Detecting 3rd Master .. IDE Hard Disk
Auto-Detecting 4th Master .. ATAPI CD-ROM
3rd Master: SAMSUNG HD501LJ CR100-10
Ultra DMA Mode-5, S.M.A.R.T. Capable and Status OK
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had dit ongeveer ook al hier gepost. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=338035
Maar nu ik zie dat dit meer bij Harddisk hoort, plaats ik mijn vraag over het gedeelte van de harddisk ook maar, hier.