koelpasta

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
ik heb een probleem ik heb perongeluk koelpasta van cpu verwijdert en sinsdien is cpu temp hoog ik vraag me af waar ik ergens koelpasta kan kopen online of eregens in oost-vlaanderen rond Beveren-Waas
Alvast Bedankt :D

De meeste pc winkels verkopen dit spul wel. Dus als je die in de buurt hebt...

En persoonlijk raad ik je aan de pc uit te laten tot er nieuwe op zit. Zal niet zo'n vaart lopen, maar een doorbrander is niet fijn!

ja ik heb een computer winkel in de buurt hij noemt AC&T hij cerkoopt pc en andere dinges maar weet niet of hij koelpasta heeft

Dat zal je dan moeten vragen.

Maar een pc winkel zonder koelpasta lijkt me sterk.

Edit: heb de website even opgezocht, geen info over producten, maar als ik de foto's moet geloven is het echt een pcboer en die zullen dat toch echt wel verkopen.

Laatst bewerkt:
ik zal het eens aan hem vragen bedankt voor je snelle reacties:D

maar ik vraag me toch af is er nergens een site waar ik koelpsta kan bestellen?

Heb je toch al gedaan in je berichtje.:)

Indien je vraag opgelost is, mag je de status rechts onder op "Opgelost" zetten.

Laatst bewerkt:
het kan nog effjes duuren tot ik die koelpasta heb kan ik er niets tussen leggen bv aluminium een dunne laag want ik heb gelzen dat aluminium goed warmte geleid of iets anders want ik zou wel graag op die computer willen spelen

mijn temp van mijn cpu is als hij stil staat core1 is 38 en core2 is 40 grade en als ik speel loopen die 2 cores tot in de 60

Nee, want dan zou je net zo goed geen koelpasta kunnen gebruiken. Koelpasta vult nu juist de oneffenheden op, om de warmte optimaal te geleiden.

en als ik nu aluminium foli gebruik dat en die koeling goed aan draai dat het alemaal goed afsluit zou dat kunnen gaan tijdelijk?

Zoals crash al zie: Neen, dat kan niet. Dan kan je net zo goed zonder koelpasta draaien.
Je kan nog beter de kast openzetten: dan kan de warmte gelijk weg.

Zolang je maar altijd wel de koeler plaatst!!!!! en niet te lang draaien zonder pasta.

ok want ik ben een gamer ik heb die pc nodig dus dacht ik iets tijdelijk iets tussen te steken maar het blijkt dat het niet goed is dus
het best is om de kast open te laten ?

het best is om de kast open te laten ?

Nee, het best is om de pc uit te laten totdat er nieuwe koelpasta tussen zit!!
Als je als 'gamer' niet zonder je pc kunt moet je zeker niet door blijven gaan, met een 'afgebrande' processor ben je langer uit de running!!!

ik heb 5 min geleden koelpasta aan gebracht maar de temps zijn nog altijd het zelfde ik heb het er dun op gelegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan