Hoi Argor,
Ik ga nog eens een poging wagen. Als ik je website
users.telenet.be/maurice.snelders/ ga bekijken, zie ik in
Firefox dit, in
Chrome dit, en
in Internet Explorer (versie 7) dit.
Daaruit concludeer ik dat (zoals te verwachten en te voorzien was) alle browsers naar dezelfde pagina op internet gaan. *)
Chrome gaat dus niet naar een "oude versie" die nog op internet is blijven hangen. Ik heb de Google-caches even gecheckt, en die zitten intussen ook allemaal op de nieuwste versie; daar kan het ook niet aan liggen.
Als Chrome wèl een oude versie laat zien, is er dus lokaal (op de computer van de bezoeker) iets met de instellingen van Chrome aan de hand.
Als de Chrome-chache goed geleegd is, is het enige dat ik kan verzinnen: staat de link naar de site soms in je Chrome-favorieten, en schakelt die link per ongeluk door naar een lokale versie van de site?
En, vraagje, zijn er eigenlijk ook andere mensen die je kent, die last hebben van het verschijnsel?
Met vriendelijke groet,
CSShunter
*)
IE7 laat het logo "De Maurice Website" niet zien. Dat ligt er aan, dat de pagina gebouwd is met MS-Word of een ander programma uit de Microsoft-stal (en dan "Opgeslagen als ... html"). Dat geeft geen goede html, maar een soort surrogaat-html met veel overbodige/slechte html-codes: die in dit geval, ironisch genoeg, uitgerekend in hun eigen browser IE7 niet goed werken! :shocked: