Pc start op en valt na 20 sec uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik denk dat mr music toch gelijk heeft dat voeding niet goed is bij deze blijft hij aan maar heeft niet genoeg om je videokaart aan te sturen dus dat zal een nieuwe voeding worden of is er nog iemand bij je in de buurt met een zwaardere voeding die je kan proberen?

Modag

Hoi,

Ik denk dat mr music toch gelijk heeft dat voeding niet goed is bij deze blijft hij aan maar heeft niet genoeg om je videokaart aan te sturen dus dat zal een nieuwe voeding worden of is er nog iemand bij je in de buurt met een zwaardere voeding die je kan proberen?

Nee ik heb alleen een laptop en een xxod pc Touch screen geval van net 3weken oud en die ga ik niet openmaken:P waar toch geen voeding in op zit die hier op past.

Hoi,

Modag

Nee ik heb alleen een laptop en een xxod pc Touch screen geval van net 3weken oud en die ga ik niet openmaken waar toch geen voeding in op zit die hier op past.

Hoi,

Bleef je Quote knop hangen ?:D

Geen buur of kennis met een pc waar je de voeding uit kan halen of misschien 1 los heeft.

Modag

Hoi,

Bleef je Quote knop hangen ?:D

Geen buur of kennis met een pc waar je de voeding uit kan halen of misschien 1 los heeft.

Modag

Jaa deed ff iets verkeerds haha. nee echt helemaal niemand kan ik geen voeding ergens op dit form vandaan halen?

Hoi,

Dat zou kunnen dan moet je even kijken of er iemand in je lokatie is, maar je zou natuurlijk je oude door kunnen laten meten.
En je hoeft niet steeds te quote hoor kost alleen maaar ruimte
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Morgen naar een betrouwbare pc winkel in de buurt gaan, of iemand die hier verstand van heeft met een multimeter.

Modag

Hoi,

Morgen naar een betrouwbare pc winkel in de buurt gaan, of iemand die hier verstand van heeft met een multimeter.

Modag

Nou ik laat hem wel vervangen volgende week.. zit niet zo veel spoed achter.. gelukkig
maar zou ik nu die pc kunnen coneccten met mijn laptop? zodat ik wel gewoon de pc kan gebruiken maar dat de laptop het beeld geeft?

Hoi,

Als de pc al in een netwerk zit en de hd gedeeld is dan zou dat moeten lukken alleen als dit niet het geval is wordt dat moeilijk lijkt me .

Modag

Hoi,

Als de pc al in een netwerk zit en de hd gedeeld is dan zou dat moeten lukken alleen als dit niet het geval is wordt dat moeilijk lijkt me .

Modag

was meer een vraag om ut weten niet om uit te proberen:P!
Maar verder iedereen bedankt . topic mag op slot ;)

Hoi,

Kan je zelf doen rechts onder in beeld vraag opgelost.

Modag

Hoi,

Geeft niet bij deze dan Welkom op Helpmij en niet steeds quote.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan