Hoi,
Ik moet een schatting maken hoeveel uur een website bouwer bezig is met heb bouwen van een website met de volgende specificaties:
Upload/download functionaliteit (8 uur)
Autorisatie, website is alleen toegangkelijk voor geregistreerde gebruikers (8 uur)
Database met gegevens die vanuit excel spreadsheet worden gevuld (20 uur)
Controles inbouwen in database (8 uur)
Automatisch verwerken van Excel spreadsheets (12 uur)
website moet Browser onafhankelijk zijn (4 uur)
Presentatie gegevens (in tabel/grafiek) (32 uur)
Plattegrond met de lokatie van een aantal vastgestelde locaties – via google maps (8 uur)
Ik heb wel ervaring met programmering maar niet zo zeer met websites. De te ontwerpen database is niet zo complex.
Mijn ruwe schatting is dat het zo'n 100 uur kost. Kan iemand mij adviseren of ik het goed geschat heb. Ik hoop op een reactie.
Alvast bedankt
J.
Ik moet een schatting maken hoeveel uur een website bouwer bezig is met heb bouwen van een website met de volgende specificaties:
Upload/download functionaliteit (8 uur)
Autorisatie, website is alleen toegangkelijk voor geregistreerde gebruikers (8 uur)
Database met gegevens die vanuit excel spreadsheet worden gevuld (20 uur)
Controles inbouwen in database (8 uur)
Automatisch verwerken van Excel spreadsheets (12 uur)
website moet Browser onafhankelijk zijn (4 uur)
Presentatie gegevens (in tabel/grafiek) (32 uur)
Plattegrond met de lokatie van een aantal vastgestelde locaties – via google maps (8 uur)
Ik heb wel ervaring met programmering maar niet zo zeer met websites. De te ontwerpen database is niet zo complex.
Mijn ruwe schatting is dat het zo'n 100 uur kost. Kan iemand mij adviseren of ik het goed geschat heb. Ik hoop op een reactie.
Alvast bedankt
J.