Tythor Zeth
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2008
Daar worden we blij van, bedankt! Nu nog even verdiepen in die voeding als ik weer tijd heb, en dan denk ik dat de stup helemaal klaar is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, op de efficientie mag je op vertrouwen.Zo, heb me even verdiept in de voeding. De Corsair HX650W (die jij ook noemde) ziet er interessant uit, alleen kan ik hier helaas geen reviews met testresultaten voor vinden. Verder wordt er over gezegd dat de HX650W stil is en dat hij een efficiëntie heeft van 85%, maar ook hier zijn geen tests voor te vinden. Moet ik hier maar gewoon op vertrouwen? Ik weet bijvoorbeeld wel dat zijn broer (750W) 43.8dB(A) meet.
Dat is wel nice. :thumb: Die gaat m'n setup in.At maximum load, noise levels are at 38 dB(A), and remain at 22 dB up to 260W.
Die genomen.Is de Arctic Cooling MX-3 geen betere keus?
http://www.guru3d.com/news/arctic-cooling-mx3-thermal-compound/
Oke niceorder annuleren en geld terug vragen.
Dan naar een ander winkel gaan waar ze hem wel op vooraad hebben.
Heb ik met mijn 5870 ook gedaan. Zelfde verhaal alleen dan bij Azerty.
Bij azerty geannulleerd en bij cdromland gehaald.
Geresserveerd en gelijk de volgende dag opgehaald.
Omdat ik in de review van hardware.info zag dat het verschil best groot is met 1 videokaart. Mijn resolutie is 1920x1080, en ik heb de Gigabyte EX58-UD5 hier staan.Tuurlijk zijn ze dn duurder.
Als iets gewilt is en nergens is het verkrijgbaar.
Dan kan de winkel die ze nog wel heeft, lekker de prijs opvoeren.
Het is iets meer uitgeven of lekker wachten
Edit waarom wil je persee crosfire draaien?? en op welke resolutie draai je.
En welk mobootje heb je?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.