Systeem samengesteld, op- en aanmerkingen aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er mag ook wel veschil zijn :) het is ook 2 keer zo duur.
Je mobo kan de volle 2 maal 16X aan dus dat is geen probleem.

Voor je resolutie is het eigenlijk overkill. Crossfire wordt het meest gebruikt bij hoge reoluties
En over 2 jaar? Ik heb zo'n dure PC (ongeveer 2000 is het uiteindelijk) gekocht omdat ik er nog lang mee wil kunnen gamen. Ik zou het jammer vinden als ik over twee jaar weer moet upgraden om de nieuwste games mooi en met goede fps te kunnen spelen...

Edit: Marsmannetje had in de tussentijd gepost :p; Ja daar dacht ik ook al aan, ik denk dat ik dat dan maar ga doen. Kan iemand nog deze ^ vraag beantwoorden? :o

Edit 2: HD 5870 besteld, 2x HD 5850 geannuleerd. Iedereen bedankt voor de hulp, ik hoop dat iemand de bovenste vraag in deze post hiero nog kunt beantwoorden.

Laatst bewerkt:
2x HD5850 zal zorgen dat je een paar maanden langer met je pc kan gamen, dan 1x hd5870. Dat maakt relatief niet zoveel uit.
De ontwikkelingen gaan wat dat betrweft zo hard...

En over 2 jaar? Ik heb zo'n dure PC (ongeveer 2000 is het uiteindelijk) gekocht omdat ik er nog lang mee wil kunnen gamen. Ik zou het jammer vinden als ik over twee jaar weer moet upgraden om de nieuwste games mooi en met goede fps te kunnen spelen...

Ja maar tegen de tijd dat je pc "langzaam" wordt kun je altijd nog kijken naar een 2de videokaart. Waarschijnlijk zijn ze tegen die tijd al een stuk goedkoper.

Oke, dan zal ik dat doen. Bedankt voor de info :D Ik heb de videokaart morgen in huis, dan kan ik gaan beginnen met bouwen :thumb:

Inderdaad. Ik was gelukkig net op tijd. Een halve dag nadat ik had besteld was de HD5870 al weer nergens direct leverbaar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan