Pass gevraagd bij het her-installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Denties

het is me gelukt met ubuntu ik kan er gewoon op.
Ik heb in het document gekeken en er stonden 2 wachtwoorden op. ik heb het opgeschreven en geprobeerd, maar geen resultaten.
Dus ik heb gewonnen xD!

Ok, er stond dus een PD= gedeelte in, maar het wachtwoord dat daar achter stond werkt niet bij recovery.

In dat geval houdt het inderdaad voor me op. Gefeliciteerd! ;)

Tijs.

haha xD
nee joh, ben dankbaar dat je een poging heb gedaan ;)
heb ik weer wat geleerd =)
btw, is een boot password hetzelfde als BIOS password ?

Ik zal even uitleggen wat de verschillen zijn:
1. Boot password: Moet worden ingegeven bij het opstarten van de pc. Zonder dat password start de pc niet door
2. BIOS password: Zonder dat password kun je niet in de BIOS komen om aanpassingen te doen.
3. Recovery password: [Is niet algemeen in gebruik, maar Acer gebruikt het.] Password om het systeem d.m.v. de recovery-partitie terug te zetten naar fabriekswaarden.

Overigens (als je toch nog wat wilt proberen): Probeer ook eens 6x0, 7x0 en 8x0, dus
000000
0000000
00000000

Mocht dat niet helpen, dan zou ik toch de helpdesk van Acer gaan bellen voor verdere instructies.
NL : 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)
BE : 078-150023
LUX : 900 72223

Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaande telefoonnummers:
NL: 0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)
BE: 0900-25003 (0,50 Euro/minuut)
LUX: 900-74004 (0,15 Euro/minuut)

Tijs.

k thx.
En ik heb het geprobeerd met 5x 0 6x 0 7x 0 en 8x 0
Jmmr genoeg werkte het niet.

Voordat we hier een curse-war beginnen: Gebruik de helpdesk van Acer voor verdere tips.

Tijs.

Gezien mensen nu steeds verder gaan om op de persoon te spelen, zijn een aantal berichten verwijderd.

[edit]Ook voor de TS, graag normale berichten plaatsen. ik blijf niet verwijderen.[/edit]

Laatst bewerkt:
Gezien mensen nu steeds verder gaan om op de persoon te spelen, zijn een aantal berichten verwijderd.

[edit]Ook voor de TS, graag normale berichten plaatsen. ik blijf niet verwijderen.[/edit]

Wat heb ik gedaan dan ?

ik stuurde alleen:
^^
niks dreigends toch?
normaal weet je wat voor smiley het is. zo niet. Kijk naar bijlage.

Bijlagen

• smiley.jpg
    smiley.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 22
Je had een zin geplaatst, die ook weer een tegen reactie kan uitlokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan