Anders dan eerdere versies van css is css 3 opgedeeld in modules. Makers van browsers kunnen dan zelf beslissen wanneer ze welke onderdelen willen ondersteunen. css 3 is nog geen standaard, maar sommige delen zijn al zover dat ze (kunnen) worden ondersteund, omdat ze niet meer zullen veranderen.
Op dit moment kun je maar op één manier uitvinden wat in welke browser werkt: opzoeken voor de betreffende eigenschap. Hier 'n link naar 'n aantal links naar sites waar je dat kunt doen:
http://www.css-voorbeelden.nl/links.html#a-css-br-sup
font-smooth wordt nog in geen enkele browser ondersteund, zelfs nog niet experimenteel.
Clear Type is iets van het OS, van Windows. Linux heeft net zoiets en, als ik me goed herinner, OS X ook. Dat kun je nooit uitzetten via de browser. Gelukkig maar, anders zou je nog veel meer systeem-instellingen kunnen benaderen vanuit de browser (Kleurenmonitor? Wat 'n overbodige luxe, maak ik zwart-wit van.)
font-smooth zou bedoeld zijn om anti-aliasing aan/uit te zetten. Dat zijn de kleine grijze spikkeltjes in de hoek van zwarte letters, zeg maar, of gelig bij gele letters, enz. Daardoor lijken de letters minder rafelig. (Misschien overbodig voor jou, maar er lezen meer mensen mee.)
font-smooth zou gebruikt moeten worden om dat per element aan/uit te zetten. Maar ik kan het in de laatste ontwerp-standaard niet meer vinden. Er was ook nogal wat discussie over omdat veel mensen vonden dat 'n site zich niet hoorde te bemoeien met dat soort instellingen, dus het zou kunnen dat het eruit is verdwenen.
In ieder geval werkt het op het moment in geen enkele browser.