Goede keus voor nieuwe PC?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja is een stuk sneller. Nu kan ik tenminste even snel iets raadplegen dat lukte bij de vorige pc niet.
Alhoewel het doorzoeken van de externe harde schijf wel ruim een uur duurde en het verwijderen van programma's nu duurt ook lang. Maar da's niet erg want ik kan ondertussen gewoon andere dingen doen.

Eerst deed de muis het steeds niet en toen reageerde hij niet op opdrachten maar dat was gelukkig snel verholpen.

PC zit er mooi uit, dik in orde!

Laatst bewerkt:
Alle excelbestanden zijn nu via de bureaublad snelkoppelingen niet te gebruiken. Via open office kan ik ze wel openen.
Heb ze daarna opgeslagen maar blijft niet mogelijk te openen vanuit die koppeling. Is dat te verhelpen??

Als ik naar Open Office ga dan kan ik excelbestanden opzoeken en openen. Maar ik zie niet hoe ik een snelkoppeling kan maken. Ik had al een aantal functionerende snelkoppelingen maar die werken nu niet meer dus verwijderd. Het kan ook wel via open office maar ik werk graag met bureaubladsnelkoppelingen.

Nieuwsbrieven worden op de mail ook niet compleet weergegeven... zo kom je toch van alles tegen.

Zouden jullie Bullguard antivirus laten zitten? Eventueel na de proefperiode Avast installeren? Er staat dat je nu vooral geen andere antivirusprogramma's moet downloaden omdat dit problemen kan geven.

Die snelkoppelingen zijn toch een kwestie van een rechtsmuisklik en dan kopiëren naar?
Idd. meer dan 1 antivirus programma is niet aan te bevelen.

Ja zo maak je een snelkoppeling alleen als ik via open office naar een excelbestand ga en ik maak dan een snelkoppeling dan is die niet te openen..
krijg dan een heel menu als ik de snelkoppeling aanklik en deze is opgeslaan onder office 2007 maar ik heb geen keuze om hem anders op te slaan?

Wel jammer dat mail ophalen moeizaam is. Moet steeds een wachtwoord invoeren en dan krijg ik 'verbindingsproblemen' Ook bij andere verrichtingen kom ik dit steeds tegen. Moeizaam. Ik wil gewoon mail kunnen openen zonder steeds een wachtwoord in te moeten voeren.
Verder is het wennen met dit nieuwe systeem.
Draadloze muis van Logitech die ik eerst had werkte ook als ik de verbinding onder bij de pc zette en op de tafel de muis rolde. Deze doet het alleen als de verbinding (kastje) vlakbij ligt en op een muismat. Dus niet altijd verbeteringen...
Excel is ook niet beter geworden, snelkoppelingen kunnen kennelijk niet.
Dus, hij is sneller maar ik vind het niet op alle front zoveel gemakkelijker.
De printer stopt ook niet als ik op annuleren druk, deed ie eerst wel.

Wel jammer dat mail ophalen moeizaam is. Moet steeds een wachtwoord invoeren en dan krijg ik 'verbindingsproblemen' Ook bij andere verrichtingen kom ik dit steeds tegen. Moeizaam. Ik wil gewoon mail kunnen openen zonder steeds een wachtwoord in te moeten voeren.
Verder is het wennen met dit nieuwe systeem.
Draadloze muis van Logitech die ik eerst had werkte ook als ik de verbinding onder bij de pc zette en op de tafel de muis rolde. Deze doet het alleen als de verbinding (kastje) vlakbij ligt en op een muismat. Dus niet altijd verbeteringen...
Excel is ook niet beter geworden, snelkoppelingen kunnen kennelijk niet.
Dus, hij is sneller maar ik vind het niet op alle front zoveel gemakkelijker.
De printer stopt ook niet als ik op annuleren druk, deed ie eerst wel.

Je kunt bij de instellingen van Thunderbird aangeven dat het wachtwoord onthouden moet worden, kwestie van goed instellen, werkt hier feilloos

De verbinding met je Logitech muis heeft 100% zeker niets met je nieuwe pc of Win 7 te maken. Wel de drivers geinstalleerd?

In Win 7 kun je op precies dezelfde manier snelkoppelingen maken als in XP en Vista

Correcte printer-drivers en software geinstalleerd van de Canon site?

Ja printer lukte, er was een hele lijst, daar stond de i1500 net niet bij, maar dmv bladeren is alles zo geinstalleerd!

Die snelkoppelingen kan ik wel maken maar niet openen. Via open Office wel.
Op de één of andere manier worden ze toch onder microsoft office gezet, ik zie geen keuze, en dan kan ik ze niet openen want ik heb geen microsoft office meer.

Klik op Start, kies in de rechterkolom voor Standaardprogramma's, geef daar aan welke bestandstypen waarmee geopend moeten worden en je probleem is voorgoed opgelost

Mooi!:thumb:

Er zitten wat fouten in de luidsprekerafstellingen. Heb de vraag gesteld aan Medion en kreeg een automatisch antwoord met veelgestelde vragen, waaronder geluid.
Daarnaast pakt ie af en toe een cijfer of letter niet, heel vreemd ik tik bv mijn telefoonnummer en dan pakt ie eerst de 7 niet, 2 regels later pakt ie de 8 niet en de wel.

En nu de melding dat Thunderbird niet meer werkt....er treden wel een aantal fouten op.
Erg omslachtig nu, 1 mailadres bij Thunderbird, de andere accounts krijgen steeds de melding dat het wachtwoord niet klopt maar is hetzelfde...dus via webmail andere één voor één inloggen en ophalen.
Dat ging vroeger een stuk makkelijker. Maar hier is hopelijk ook een oplossing voor???

MrMusic, ik heb nu Thunderbird. Eén account gaat prima. Ik heb echter enkele andere accounts bij dezelfde provider en daar krijg ik steeds de melding mailserver pop.ziggo.nl authentitation failed.
Terwijl ik daar gewoon altijd hetzelfde wachtwoord heb...?
Weet jij misschien hoe dit op te lossen?

Kan haast niet anders dan dat het een foute instelling/naamgeving van die accounts is.
Allemaal Ziggo accounts?

Ik haal hier met Thunderbird 6 emailadressen binnen, incl. hotmail

Kan haast niet anders dan dat het een foute instelling/naamgeving van die accounts is.
Allemaal Ziggo accounts?

Ik haal hier met Thunderbird 6 emailadressen binnen, incl. hotmail

Het zijn allemaal Ziggo accounts en met dezelde gegevens haal ik via webmail wel alles binnen..
Nu zie ik wel dat bij uitgaande server 1 mailadres staat, het standaard mailadres.
Zou het daaraan kunnen liggen? Ik kan dit zo niet weghalen en er een ander mailadres invoeren.

Het zijn allemaal Ziggo accounts en met dezelde gegevens haal ik via webmail wel alles binnen..
Nu zie ik wel dat bij uitgaande server 1 mailadres staat, het standaard mailadres.
Zou het daaraan kunnen liggen? Ik kan dit zo niet weghalen en er een ander mailadres invoeren.

Uitgaande server mag voor allemaal hetzelfde zijn, smtp.ziggo.nl

Dat klopt alleen staat er een naam voor. Is dat misschien het probleem? De naam van het account wat staat voor smtp.ziggo.nl doet het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan