Ik heb je tips gebruikt en dit is eruit gekomen:
http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1009349852
Is dit beter?
Is dit beter?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom promoot jij toch altijd GEIL?
Volgens mij is Kingston veel beter.
Ik heb je tips gebruikt en dit is eruit gekomen:
Is dit beter?
6 GB met socket 1156? Ehm...Jammer dat je toch voor 4GB hebt gekozen en niet voor 6GB.
Oh, ****, in dat moederbord zit dus geen DDR3, maar slechts DDR2.6 GB met socket 1156? Ehm...![]()
Oh, ****, in dat moederbord zit dus geen DDR3, maar slechts DDR2.
Tythor Zeth meent dat je er geen 6GB in kan plaatsen.Klets niet, Stormbreaker, zit gewoon DDR3 op dat mobo!
HIER is de link naar de setup, bij Azerty.
Note: Ze hadden jouw behuizing niet, deze heb ik vervangen. Ze hadden ook jouw geheugen niet. Heb ik ook vervangen voor een goedkoper model mét heatspreaders! Er zitten 2 120 mm fans in, je mag zelf kiezen welke je wilt houden. Ik persoonlijk heb 6x die led fan besteld. Goeie prijs, goede luchtverplaatsing, stil genoeg en verlicht!Maar dat hoeft niet jouw voorkeur te zijn. Dit heb ik even snel samengesteld, prijs ong. 50 euro lager... Daar koop je niet direct Seven bij
Sorry
Het gaat erom dat de Intel i7 9xx serie, die socket 1366 gebruikt, triple channel geheugen ondersteund, dus 3x 1 GB, 3x 2 GB of 6x 2 GB. Omdat je het in drievoud plaatst maak je gebruik van triple channel geheugen. Laat ik het maar niet helemaal in theorie uitleggen, want dat gaat wat ver. Als je maar begrijpt dat je bij triple channel geheugen dus met 3 (of een meervoud daarvan) RAM sticks moet gebruiken om gebruik te maken van triple channel, waardoor je een zo hoog mogelijke snelheid bereikt.Tythor Zeth meent dat je er geen 6GB in kan plaatsen.
En 6GB is altijd DDR3, toch?
Dus acerguy heeft toch ongelijk, want hij meende dat er wel DDR3 op zit.Het gaat erom dat de Intel i7 9xx serie, die socket 1366 gebruikt, triple channel geheugen ondersteund, dus 3x 1 GB, 3x 2 GB of 6x 2 GB. Omdat je het in drievoud plaatst maak je gebruik van triple channel geheugen. Laat ik het maar niet helemaal in theorie uitleggen, want dat gaat wat ver. Als je maar begrijpt dat je bij triple channel geheugen dus met 3 (of een meervoud daarvan) RAM sticks moet gebruiken om gebruik te maken van triple channel, waardoor je een zo hoog mogelijke snelheid bereikt.
De Intel i5 7xx en Intel i7 8xx series, die socket 1156 gebruiken, ondersteunen dual channel geheugen. Je raadt het al, hierbij gebruik je dus 2x 1 GB, 2x 2 GB of 4x 2 GB.
Dus, ittimous, niet 6 GB RAM nemen.
Denk je nou echt dat de dure Intel i5 5xx en i7 8xx series op DDR2 lopen? No wayDus acerguy heeft toch ongelijk, want hij meende dat er wel DDR3 op zit.
Dual channel geheugen is volgens mij geen DDR3.
Heeeel erg bedankt!! behuizing hoeft niet want ik heb er hier 1 dus
Dus behuizing scheelt al 35 euro alleen ik denk dat ik wel 6GB neemmaar dat kan ik zelf ook wel veranderen! Thx man. ik zal dit zeker bewaren
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.