Game Pc Samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kabels boeit me niet heb de kast op de grond staan en niemand ziet hem en anders werk ik het wel netjes op.

Maar dit is goed genoeg om zware games te kunnen spelen met high graphics en geen lagg?

:thumb: Prima systeem :) Kun je zéker wel mee vooruit, Crysis op high kun je wel op rekenen, dat zegt genoeg! Maar misschien moet je even op een reactie wachten van Mars, die weet vast nog wel iets te verbeteren :)

inderdaad dat past niet;)

Ik wacht nog wel op mars ja. duurt nog wel even voordat ik hem echt ga bestellen!

en er kunnen er wel 4 in. dus ik kan ook gewoon een 8gb nemen

kan iemand precies of ongeveer de zelfde samenstelling maken bij azerty? want daar schilt het bij elkaar zeker wel 100 euro en als dat dan zo is wil ik windows7 64bit erbij!

Laatst bewerkt:
HIER is de link naar de setup, bij Azerty.

Note: Ze hadden jouw behuizing niet, deze heb ik vervangen. Ze hadden ook jouw geheugen niet. Heb ik ook vervangen voor een goedkoper model mét heatspreaders! Er zitten 2 120 mm fans in, je mag zelf kiezen welke je wilt houden. Ik persoonlijk heb 6x die led fan besteld. Goeie prijs, goede luchtverplaatsing, stil genoeg en verlicht! :) Maar dat hoeft niet jouw voorkeur te zijn. Dit heb ik even snel samengesteld, prijs ong. 50 euro lager... Daar koop je niet direct Seven bij ;) Sorry

HIER is de link naar de setup, bij Azerty.

Note: Ze hadden jouw behuizing niet, deze heb ik vervangen. Ze hadden ook jouw geheugen niet. Heb ik ook vervangen voor een goedkoper model mét heatspreaders! Er zitten 2 120 mm fans in, je mag zelf kiezen welke je wilt houden. Ik persoonlijk heb 6x die led fan besteld. Goeie prijs, goede luchtverplaatsing, stil genoeg en verlicht! :) Maar dat hoeft niet jouw voorkeur te zijn. Dit heb ik even snel samengesteld, prijs ong. 50 euro lager... Daar koop je niet direct Seven bij ;) Sorry

Heeeel erg bedankt!! behuizing hoeft niet want ik heb er hier 1 dus:)
Dus behuizing scheelt al 35 euro alleen ik denk dat ik wel 6GB neem;) maar dat kan ik zelf ook wel veranderen! Thx man. ik zal dit zeker bewaren

Laatst bewerkt:
Tythor Zeth meent dat je er geen 6GB in kan plaatsen.
En 6GB is altijd DDR3, toch?
Het gaat erom dat de Intel i7 9xx serie, die socket 1366 gebruikt, triple channel geheugen ondersteund, dus 3x 1 GB, 3x 2 GB of 6x 2 GB. Omdat je het in drievoud plaatst maak je gebruik van triple channel geheugen. Laat ik het maar niet helemaal in theorie uitleggen, want dat gaat wat ver. Als je maar begrijpt dat je bij triple channel geheugen dus met 3 (of een meervoud daarvan) RAM sticks moet gebruiken om gebruik te maken van triple channel, waardoor je een zo hoog mogelijke snelheid bereikt.
De Intel i5 7xx en Intel i7 8xx series, die socket 1156 gebruiken, ondersteunen dual channel geheugen. Je raadt het al, hierbij gebruik je dus 2x 1 GB, 2x 2 GB of 4x 2 GB.

Dus, ittimous, niet 6 GB RAM nemen ;).

Het gaat erom dat de Intel i7 9xx serie, die socket 1366 gebruikt, triple channel geheugen ondersteund, dus 3x 1 GB, 3x 2 GB of 6x 2 GB. Omdat je het in drievoud plaatst maak je gebruik van triple channel geheugen. Laat ik het maar niet helemaal in theorie uitleggen, want dat gaat wat ver. Als je maar begrijpt dat je bij triple channel geheugen dus met 3 (of een meervoud daarvan) RAM sticks moet gebruiken om gebruik te maken van triple channel, waardoor je een zo hoog mogelijke snelheid bereikt.
De Intel i5 7xx en Intel i7 8xx series, die socket 1156 gebruiken, ondersteunen dual channel geheugen. Je raadt het al, hierbij gebruik je dus 2x 1 GB, 2x 2 GB of 4x 2 GB.

Dus, ittimous, niet 6 GB RAM nemen ;).
Dus acerguy heeft toch ongelijk, want hij meende dat er wel DDR3 op zit.
Dual channel geheugen is volgens mij geen DDR3.

Dus acerguy heeft toch ongelijk, want hij meende dat er wel DDR3 op zit.
Dual channel geheugen is volgens mij geen DDR3.
Denk je nou echt dat de dure Intel i5 5xx en i7 8xx series op DDR2 lopen? No way :p
Ik quote: "Dual-channel architecture requires a dual-channel-capable motherboard and two or more DDR, DDR2 SDRAM, or DDR3 SDRAM memory modules."

DDR3, vriend, is de nieuwe standaard op het gebied van pc-geheugen. Het heeft zijn eigen slots, anders dan die van DDR2. Ga mij maar niet vertellen dat je het beter weet ;) En anders kijk je voor de grap eens bij de specs van het mobo, kun je zelf ook met een brede glimlach op je gezicht de conclusie trekken dat ik gelijk had :)

Heeeel erg bedankt!! behuizing hoeft niet want ik heb er hier 1 dus:)
Dus behuizing scheelt al 35 euro alleen ik denk dat ik wel 6GB neem;) maar dat kan ik zelf ook wel veranderen! Thx man. ik zal dit zeker bewaren

Geen probleem ;) Bedenk wel: Als je 6 GB wil gaan gebruiken, kies dan voor 2x 2 GB + 2x 1 GB. Ik pas het wel even aan:

Link

En nou moet ie kloppen :) Wat je per se wilt met 6 GB weet ik niet, is vooral bedoeld voor videobewerking en extreme multi-tasking. Ik gok zelf dat je daar niet echt iets mee hebt. De keus is aan jou en ligt nu in het winkelmandje :) Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan