Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat snap je niet?
Modag geeft precies aan welke chipset driver je moet downloaden en installeren en ook geeft hij aan waar je deze op de website kan vinden.
Hoi,
Tot welk niveau kom je dan zie bijlage zie je dit? Gedownload?
Hoi,
Als je dus bij deze Utilities (10) op het + klikt komt er een lijst te voorschijn en dan gaat dit weer gelden:
Volgens mij staat de chipsetdriver onder utility en dan in het midden staat deze: VIA VT8237A Hyperion Pro Chipset SATA IDE/AHCI/RAID
die dus eerst
Hoi,
Ja dan zal je hem nu moeten installeren even naar het mapje gaan waar je hem in geplaatst hebt en dan openen en het exe. bestand zoeken.
niet gelukt
Hoi,
Maar wat lukt er dan niet wat gebeurt er of gebeurt er niet?
Hoi,
Je hebt toch wel de xp versie en ook dit op die site aangegeven maak anders eens een print screen net zo als ik gedaan heb
Hoi,
Heb hem ook even gedownload en daar staat set-up tussen zou moeten lukken je hebt hem toch wel eerst uit gepakt ?
Lees me vorig bericht.
en ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar wat bedoel je hiermee: was ik al mee bezig maar uploade mislukt
Hoi,
Is niet rot bedoeld hoor maar lees mijn antwoorden eens rustig door want in mijn bericht van 17.53 uur bovenste regel er staat dat er een set-up tussen moet staan
Even vraagje en ook niet rot bedoeld hoor maar wat is je leeftijd?
Hoi,
Is niet rot bedoeld hoor maar lees mijn antwoorden eens rustig door want in mijn bericht van 17.53 uur bovenste regel er staat dat er een set-up tussen moet staan
Even vraagje en ook niet rot bedoeld hoor maar wat is je leeftijd?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.