geluid doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

In mijn bericht van 16.42 uur Onder hier klik daarop en dan kom je op de download site en daar wat ik je schreef even zoeken

Hoi,

Tot welk niveau kom je dan zie bijlage zie je dit? Gedownload?

Bijlagen

• Asus.PNG
    Asus.PNG
    15,9 KB · Weergaven: 18
Hoi,

Tot welk niveau kom je dan zie bijlage zie je dit? Gedownload?

51 files found

Qualified Vendor List (1)

BIOS (13) [BIOS History]

BIOS-Utilities (3)

ATK (1)

AUDIO (1)

VGA (2)

LAN (1)

RAID (5)

Utilities (10)

Others (1)
Manual (13)

welke meot ik downloaden?

Hoi,

Als je dus bij deze Utilities (10) op het + klikt komt er een lijst te voorschijn en dan gaat dit weer gelden:
Volgens mij staat de chipsetdriver onder utility en dan in het midden staat deze: VIA VT8237A Hyperion Pro Chipset SATA IDE/AHCI/RAID
die dus eerst

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je dus bij deze Utilities (10) op het + klikt komt er een lijst te voorschijn en dan gaat dit weer gelden:
Volgens mij staat de chipsetdriver onder utility en dan in het midden staat deze: VIA VT8237A Hyperion Pro Chipset SATA IDE/AHCI/RAID
die dus eerst

VIA VT8237A Hyperion Pro Chipset SATA IDE/AHCI/RAID Package Driver V5.08A for Windows 2000/XP/2003 & 64bit XP/2003.(WHQL) heb ik gedownload

Hoi,

Ja dan zal je hem nu moeten installeren even naar het mapje gaan waar je hem in geplaatst hebt en dan openen en het exe. bestand zoeken.

Hoi,

Maar wat lukt er dan niet wat gebeurt er of gebeurt er niet?

Hoi,

Je hebt toch wel de xp versie en ook dit op die site aangegeven maak anders eens een print screen net zo als ik gedaan heb

Hoi,

Heb hem ook even gedownload en daar staat set-up tussen zou moeten lukken je hebt hem toch wel eerst uit gepakt ?
en dan is dit ook niet echt van toepassing
ik krijg meldingen van onjuiste versie van besturingcsysteem van toepassing als je dit niet kon vinden :ik heb de bestand uitgepakt ik kon geen exe bestand vinden

Laatst bewerkt:
Lees me vorig bericht.

en ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar wat bedoel je hiermee: was ik al mee bezig maar uploade mislukt

Laatst bewerkt:
Lees me vorig bericht.

en ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar wat bedoel je hiermee: was ik al mee bezig maar uploade mislukt

ik heb gedownload wat je zei toen zei jij dat ik die exe bestand moest downloaden maar diekon ik niet vinden dus ik wou een printscreen van die map maken maar die upload op deze site mislukt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Is niet rot bedoeld hoor maar lees mijn antwoorden eens rustig door want in mijn bericht van 17.53 uur bovenste regel er staat dat er een set-up tussen moet staan

Even vraagje en ook niet rot bedoeld hoor maar wat is je leeftijd?

Hoi,

Is niet rot bedoeld hoor maar lees mijn antwoorden eens rustig door want in mijn bericht van 17.53 uur bovenste regel er staat dat er een set-up tussen moet staan

15 maar ik ben vandaag een beetje in de war

Hoi,

oke ik snap het nu al ben al bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan