in my life
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
Graag zelfs!:thumb:
Nou dan heb ik een hele boel te vertellen nu het simpelste is om het mailtje te laten zien wat ik naar ze stuurde, onderaan staat het mailtje wat ik van hen kreeg en bovenaan wat ik stuurde zoals een normaal mailtje dus. Ik heb de dingen opgezocht en een vriend heeft hem getyped want als je zo naar mijn spelling enzo kijkt kan ik dat nooit.

In het Burgerlijk Wetboek, boek 7 artikel 21, staat duidelijk dat ik meer rechten heb.
http://www.wetboek-online.nl/wet/Burgerlijk Wetboek Boek 7/21.html
In het bovenstaande artikel staat duidelijk dat jullie hem moeten vervangen of repareren en dit moet gebeuren zonder overlast voor de koper. Dus ik kies dan voor vervanging/reparatie (dus in dit geval nummer 1). En nu rust jullie de taak om er voor te zorgen dat ik hier zo min mogelijk hinder van ondervindt, want 1 tot 2 maanden zonder videokaart zitten is buiten alle proporties.
In geval van reparatie lijkt mij het niet onredelijk om een videokaart in bruikleen te krijgen, die vergelijkbaar is met degene die ik nu heb. Want een dure pc, die ik gebruik voor gamen, 2 maanden stof te laten happen slaat nergens op, in verband met de afschrijving van het ding. De verzendkosten zijn uiteraard voor u.
--------------------------------------------------------------------------------
From: rma@azerty.nl
To: kevinjvandijk@msn.com
Date: Wed, 14 Apr 2010 11:51:48 +0200
Subject: RMA 31449
Beste KJ van Dijk,
We hebben uw product getest en defect bevonden. Maar het product is niet meer leverbaar we kunnen u het volgende aanbieden.
1) Opsturen naar de leverancier ter reparatie/vervanging, dit kan 4 tot 8 week duren.
2) U een credit aan bieden van 100 euro en het geld op uw rekening storten
1) U een credit aanbieden van 100 euro en u een alternatief product kiest. Hoor ik graag het product ID
en naam van het product dan zullen wij kijken of u moet bij betalen of geld terug krijgt.
Indien u kiest voor op 2 hoor ik graag op welk rekeningnummer we het geld terug kunnen storten.
Graag horen wij wat u kiest
Met vriendelijke groet,
Niels van Wenum
Rma afdeling
Azerty