Ok, dus ik kan die ook nemen? Mhh nu ik dus naar het plaatje kijk, zie ik een blauwe ding bij de PCI-E poort, zou dit wat uitmaken voor de GTX460, qua ruimte? - Daar staat tegen over dat deze wel weer ruimte genoeg heeft (ASUS P7P55 LX). het blijft moeilijk.
En hoe zit het met bottlenecken?
En ik moet een nieuwe kast hebben aangezien mijn huidige niet breed genoeg is om de Scythe Mugen erin te zetten!
Ik vind het wel moeilijk een moederbord te kiezen, want als ik dan eens een review erover lees dan lees ik toch weer dingen dat mij afschrikt.
Qua ruimte maakt het geen **** uit en je gtx past er gewoon op, er is ook geen reden tot een bottleneck. Het mobo is gwn de juiste socket en heeft een pci-e dus het werkt. Dat mobo is gemaakt voor i3, i5, i7 dus wat kan er nou fout gaan.
Als je gewoon een mobo uitzoekt waar je hardware op kan dan werkt dat. Zo simpel is het. Qua prestaties maakt het heel weinig uit met moederborden van de zelfde chipset. Dat merk je niet en nooit. Het maakt ook weinig uit watvoor merk je wilt, het is allemaal goed gemaakt. Er is weinig variatie in kwaliteit. Dus je zoekt een ATX met het juiste socket en min. 1 pci-e. Ik weet niet of je van plan bent te overklokken... Maar dan is er wel veel verschil, het ene mobo werkt heel goed met oc'en en de andere niet in combinatie met de hardware. (Dat geldt eig. alleen als je zwaar wilt overklokken hoor