Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twee:webhost (http://ww.hostbeats.eu).
(zeker voor mensen die bij dreamhost gebruiken).
Wat is er mis met de link?één:
de link is niet goed
twee:
ok mischien wel handig voor mij (ik gebruik dreamhost)
als ik er op klik opent hij de site niet.....
ik heb even gegoogled en toen kwam ik er![]()
Wat is er mis met de link?
We zijn al even verder... maar heb je ondertusse zelf al ervaring met hun?
Ik zit ook regelmatig op het forum van webhostingtalk.nl mee te lezen en zie dat ze vorig jaar een eigen datacenter in gebruik hebben genomen en snelle verbindingen met de rest van het internet hebben (nu rond de 60GB)
Ik ben een nieuw concept voor mijn werk aan het uitdenken/opzetten waarbij we een aantal servers in een datacenter gaan zetten. Zelf hebben we (zakelijk) erg goede ervaringen met Argeweb maar hun colocatie zit in Amsterdam. Niets mis mee maar ons bedrijf zit in de buurt van Rotterdam en daar woon ik zelf ook. Ik vind het dan wel prettig als de servertjes een beetje in de buurt staan (ook al doen we waarschijnlijk 99% op afstand)
Ik lees veel goede dingen over i3d maar ze hosten voornamelijk gameservers. Ik vraag me af in hoeverre je dan bijvoorbeeld extra last gaat krijgen van DDOS aanvallen e.d. omdat bijvoorbeeld twee clans met elkaar ruzie hebben.
Hoe kan je een host, die zelf nog geen eens een echte domeinnnaam heeft!, nou goed vinden?Zelf vindt ik www.goedkoophosten.co.cc erg fijn.
Hij is lekker snel, en voor mij als beginner goedkoop voor als je weinig ruimte nodig hebt.
De servers staan ook in Nederland, alle Direct Admin tools zijn aanwezig.
Leuk voor Joomla mensen, maar geloof ook voor mensen die meer willen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.