Ervaring met een webhoster? (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja zover was ik ook wel ;)

maar dan moet ge iets in amerika, newzealand, ireland, canada hebben van adress anders gaat da nie want dan word alles gereject

:D
 
dreamhost

ik zit zelf bij dreamhost tot nu toe nog geen klachten van gehad zon beetje alles ongelimiteerd:eek:,

dus ik kan wel lekker veel uploaden naar mijn ftp
 
@alle mensen welke een Amerikaanse host hebben
Jullie zijn ervan op de hoogte dat de laadtijden van je website voor Nederlandse bezoekers langer zijn dan in Nederland gehoste websites? Ook kan dit negatieve gevolgen hebben voor je ranking in de Nederlandse google.

Ik ben erg tevreden over mijn webhost (http://www.hostbeats.eu). Het is de enige Nederlandse webhost met onbeperkt MB en bandbreedte. Ik ben er heel erg tevreden over:). Support is ook echt goed en alles is erg duidelijk. Ik raad het iedereen aan (zeker voor mensen die bij dreamhost gebruiken).
 
Laatst bewerkt:
als ik er op klik opent hij de site niet.....

ik heb even gegoogled en toen kwam ik er:D
 
Hi,

Is er iemand die ervaring heeft met:
i3D (http://www.i3d.nl/)

We zijn al even verder... maar heb je ondertusse zelf al ervaring met hun?
Ik zit ook regelmatig op het forum van webhostingtalk.nl mee te lezen en zie dat ze vorig jaar een eigen datacenter in gebruik hebben genomen en snelle verbindingen met de rest van het internet hebben (nu rond de 60GB)

Ik ben een nieuw concept voor mijn werk aan het uitdenken/opzetten waarbij we een aantal servers in een datacenter gaan zetten. Zelf hebben we (zakelijk) erg goede ervaringen met Argeweb maar hun colocatie zit in Amsterdam. Niets mis mee maar ons bedrijf zit in de buurt van Rotterdam en daar woon ik zelf ook. Ik vind het dan wel prettig als de servertjes een beetje in de buurt staan (ook al doen we waarschijnlijk 99% op afstand)

Ik lees veel goede dingen over i3d maar ze hosten voornamelijk gameservers. Ik vraag me af in hoeverre je dan bijvoorbeeld extra last gaat krijgen van DDOS aanvallen e.d. omdat bijvoorbeeld twee clans met elkaar ruzie hebben.
 
We zijn al even verder... maar heb je ondertusse zelf al ervaring met hun?
Ik zit ook regelmatig op het forum van webhostingtalk.nl mee te lezen en zie dat ze vorig jaar een eigen datacenter in gebruik hebben genomen en snelle verbindingen met de rest van het internet hebben (nu rond de 60GB)

Ik ben een nieuw concept voor mijn werk aan het uitdenken/opzetten waarbij we een aantal servers in een datacenter gaan zetten. Zelf hebben we (zakelijk) erg goede ervaringen met Argeweb maar hun colocatie zit in Amsterdam. Niets mis mee maar ons bedrijf zit in de buurt van Rotterdam en daar woon ik zelf ook. Ik vind het dan wel prettig als de servertjes een beetje in de buurt staan (ook al doen we waarschijnlijk 99% op afstand)

Ik lees veel goede dingen over i3d maar ze hosten voornamelijk gameservers. Ik vraag me af in hoeverre je dan bijvoorbeeld extra last gaat krijgen van DDOS aanvallen e.d. omdat bijvoorbeeld twee clans met elkaar ruzie hebben.

Ik heb er geen ervaringen mee, sorry. Ik vind de website op een of andere manier niet zo 'professioneel', en zie bieden 1001 producten aan.
 
Goedkoophosten

Zelf vindt ik www.goedkoophosten.co.cc erg fijn.

Hij is lekker snel, en voor mij als beginner goedkoop voor als je weinig ruimte nodig hebt.
De servers staan ook in Nederland, alle Direct Admin tools zijn aanwezig.

Leuk voor Joomla mensen, maar geloof ook voor mensen die meer willen.
 
Laatst bewerkt:
http://www.000webhost.com/377874.html

Het is een goede webhost.
Ik gebruik een gratis paket en ik vind het een zeet goed pakket, je krijgt geen advertenties op je website, je hebt 1500mb disk space, 100gb verkeer, MySQL server enz. Zeer goed voor gratis.
http://www.000webhost.com/377874.html
 
Laatst bewerkt:
Zelf vindt ik www.goedkoophosten.co.cc erg fijn.

Hij is lekker snel, en voor mij als beginner goedkoop voor als je weinig ruimte nodig hebt.
De servers staan ook in Nederland, alle Direct Admin tools zijn aanwezig.

Leuk voor Joomla mensen, maar geloof ook voor mensen die meer willen.
Hoe kan je een host, die zelf nog geen eens een echte domeinnnaam heeft!, nou goed vinden?
 
Goedkopewebhoster

Ik heb mijn sites nu ondergebracht bij Goedkopewebhoster. Niet duur, uitgebreid pakket van software (Joomla, PHPBB etc. enz.), administratief simpel (digitale factuur (maand vooraf aangekondigd), betaal de je die niet dan wordt na een maand je contract automatisch ontbonden, dus nooit de veel voorkomende opzegproblemen), nooit uit de lucht geweest, snelle en goede helpdesk. Zeer tevreden dus. En voor de duidelijkheid: ik heb geen aandelen erin, ik ben gewoon een zeer tevreden gebruiker.
 
Laatst bewerkt:
Ik host nu zelf,
2GB Disk *
20GB Transfer **
En voorderest unlimited alles,
CPanel, Script installer ~50 scripts.
Drop een PM, voorderest geen reclame, wel heel graag een textlinkje (feedback) gewenst.

24/7 server, nja, ook resellers (gratis) btw, vraag voor meer over PM.

*= Het is wel fair use, normaal maakt niemand deze 2GB vol, als je m volmaakt kan je zelfs vragen voor een upgrade met 500MB meer. (+€0).

** = Het is wel fair use, normaal maakt niemand deze 20GB vol, als je m volmaakt kan je zelfs vragen voor een upgrade met 5GB meer. (+€0).
 
Laatst bewerkt:
Freehostingcloud.com
+ Ongelimiteerd mail-accounts
+ Ongelimiteerd schijfruimte
+ Ongelimiteerd dataverkeer
+ Ongelimiteerd MySQL accounts

- Ongelimiteerd aantal keren offline
- Subdomein (http://www.jouwdomeinnaam.freehostingcloud.com)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan