Ervaring met een webhoster? (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar wel al van een jaar of 5 geleden.
Hun datacenters zijn robuust en goed beveiligd. Verder heeft XS4ALL een erg goede naam.

Maar nogal prijzig hè...
 
De ervaring met mijn hoster Versio is wel redelijk goed maar er waren toch wat problemen.
Ik heb ze een paar keer moeten bellen maar nu lijkt het erop dat het voorlopig weer goed werkt.
Ik had regelmatig storingen thuis alleen volgens Versio lag dit niet aan mijn (shared) server.
Waar het wel aan lag is nog onbekend.
 
Ik ben nu al jaren zeer tevreden over goedkopewebhoster.nl. Aan te raden.
 
Ik gebruik zelf Jimdo nu een jaar.

Je hebt hierbij een gratis en een pro versie en een bussines (hier heb ik geen ervaring mee)

Wat is Jimdo?
Jimdo is een host waar je door middel van templates een site kunt maken zonder html kennis.
De gratis versie is goed te gebruiken maar dan heb je een domein als dit: jouwnaam.jimdo.com
Bij de pro versie koop je gelijk een domein erbij. en dat voor 5 euro per maand! dus 60 euro per jaar!

Wat krijg je:
eerst van de pro versie:
- domeinnaam
- 5gb opslag
- geen reclame
- onbeperkt dataverkeer
- 10gb voor mail (voor elk email adres)
- en nog veel meer.

De gratis versie:
- 500mb opslag
- onbeperkt dataverkeer
- en nog veel meer

Helaas kan je zelf geen php en alles toevoegen (zover ik weet).
(html en CSS wel dus je kan eigen layout maken)
Maar voor mensen zonder kennis van HTML en websites is dit reuze handig.
Drag en Drop systeem dus iedereen kan het.

Ben er heel tevreden over. Maar ga (misschien) weg omdat ik nu wel kennis heb om websites te maken. (misschien omdat de site nog niet klaar is en ik wel bereikbaar wil blijven)
Site is een keer offline geweest maar dat was voor 10 min vanwege storing.

Support:
Gaat via hun forum of via mail. Via forum had ik binnen 30 min een antwoord.
verder geen ervaring mee.

cijfer:
Als cijfer geef ik hun een 9.
 
ik zit zelf bij dreamhost tot nu toe nog geen klachten van gehad zon beetje alles ongelimiteerd:eek:,

dus ik kan wel lekker veel uploaden naar mijn ftp

Tot ze het op een dag toch iets te veel vinden worden. Dan mag je of gaan betalen of je wordt er uit getrapt :)
 
www.mijndomein.nl

is ook een heel goeie Webhoster, je krijgt bij begin 1GB standaard
maar elke klant dat je naar hun brengt krijg je extra GB meer en als je langer bij hun lid bent
krijg je ook extra 1 GB meer.
ik raad mensen wel aan bij mijndomein.nl

mvg
 
Zit nu een tijdje op
http://www.x90x.net/
Gewoon alles onbeperkt, je kan online uploaden en via FTP.
Zou niet weten wat je er niet mee kan, en het is gewoon GRATIS!
En heel belangrijk: GEEN RECLAME

Toppertje dus.
 
Ik zit al een paar jaar bij het Amerikaanse webhostinghub.com. Destijds heb ik ingeschreven voor bijna 3 dollar per maand. Hierbij kreeg ik ongelimiteerde addon domains. Dat wil zeggen dat je zoveel websites mag hosten als je wil. Dat is handig bij meerdere websites die geen massa's dataverkeer genereren. Voor flinke bundels van dataverkeer kun je beter apart hosten, maar dat had / heb ik dus niet nodig. Emailadressen e.d. zijn ongelimiteerd. Webhostinghub vind ik verder erg overzichtelijk. Je bent zo waar je wezen moet. Bovendien werken ze met het handige c-panel. Heb je problemen dan hebben ze een chatservice (Amerikaanse tijden) en anders een snelle ticketservice. De support is echt goed in mijn ervaring. Je krijgt er verder een Google-ads tegoedbon bij van $75,-.

Daarvoor heb ik het Amerikaanse Hostgator uitgeprobeerd. Die scoorde duidelijk minder op prijs en kwaliteit.
 
000webhost

000webhost is volgens mij nog altijd de beste en volledig gratis.:eek:
gratis subdomain, email, zonder reclame, ...:thumb:Gewoon proberen!!!!!!!!!!:)
Ga naar 000webhost :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl. :)

Ik heb de referal uit je link gehaald, deze zijn niet toegestaan om te plaatsen.
 
000webhost is volgens mij nog altijd de beste en volledig gratis.:eek:
gratis subdomain, email, zonder reclame, ...:thumb:Gewoon proberen!!!!!!!!!!:)
Ga naar 000webhost :cool:
Maar wel met heel veel beperkingen.
ik ga http://t15.org/ uitproberen lijkt veel minder beperkingen te hebben.
Ik zat bij woelmuis, nu http://www.gratiswebhosting.nl/ maar die was in het weekend zo slecht bereikbaar dat ik niks kon doen en naar t15.org gegaan ben.

Let op kies de juiste buttons voor gratis....
 
Iemand ervaring met https://www.antagonist.nl/ ?

Ik zoek een nieuwe hosting voor de hengelsportvereniging. Ik zit nu bij Versio en het werkt allemaal hoor, geen probleem. Maar er is iets gebeurd in de Installatron en de Applicatie van de hengelsportvereniging is zomaar verdwenen.
Bij Versio zeggen ze dat het een bug kan zijn van de Installatron maar dat weet ik niet. Niemand die het kan repareren.

Met gevolg dus dat ik geen backups kan maken in de DirectAdmin en dat ik verder ook niets kan doen. Ik kan wel bij alle files en zo, het domein is niet weg. Maar de applicatie wel. Raar en vreemd.
Maar ik moet dat niet hebben bij een website die ik onderhou en dus zoek ik een nieuwe hosting, alleen voor deze website.

Antagonist kwam hier weleens voorbij, dus daarom mijn vraag.
 
Mijn ervaring is alweer een paar jaar oud dus ik weet niet hoe relevant hij nog is, maar misschien heb je er wat aan.

Voordelen
- Goedkoop (maar dat is Versio ook)
- Betrouwbaar, ik heb in de tijd dat ik bij ze zat volgens mij nooit een storing meegemaakt

Nadelen
- Tenzij je een reseller abonnement hebt mag je maar één site per abonnement hebben. Deze belachelijke regel is de reden dat ik daar weg ben. Ik wilde nog een site maken en ze konden m'n abonnement niet omzetten dus...
- Helpdesk was allen tijdens kantooruren open, dus mocht er 's avonds of in het weekend iets mis gaan dan heb je een probleem.
- De hoeveelheid beschikbaar RAM geheugen was vrij laag (65MB als ik het me goed herinner), afhankelijk van de wordpress plugins die je hebt hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn.
 
Hm, maar ik zie dat ze een unlimited hosting hebben, zie https://www.antagonist.nl/webhosting/

Dus als je een tweede site wilt, dan kan je een subdomein maken en daar weer een wrodpress aan hangen. Dat doe ik nu ook bij Versio.
Verder gaat het maar om 1 site (met dus een subdomein site ernaast), de rest van mijn sites blijven bij Versio.

Iemand anders nog een idee, want ik wil wel een Nederlandse hosting, niet ergens duister in een of ander land of zo.
 


Ik snap niet helemaal wat je wilt.... Bedoel je dat je graag unlimited hosting wilt bij een Nederlands bedrijf?! Dat ga je nergens vinden.... Althans voor een kleine prijs ben ik ze nog niet tegen gekomen! Ik maak zelf gebruik van Dreamhost, is helemaal perfect, FPT upload is soms wat langzaam (niet de transfer rate maar het aanpassen van de rechten) maar ben er helemaal content mee, heb er nu 50+ site's opdraaien, onbepert alles! Ik heb voor 2 jaar 150 ($8,95 p/m) euro betaald en al lang en breed terug verdiend gehehe.... Volgend jaar (april 2015) ga ik over naar bluehost waarschijnlijk, die is nog goedkoper $3 p/m ofzo en die heeft ook alles onbepert!

Maar zoals ik het lees wil jij maybe 1,2 wordpress sitejes hosten.... dan zijn kleine webpakketjes van bijvoorbeeld one.com ofzo ook heel goed, strato is ook super cheap, maar dat is dan weer duits (onderdeel van t-mobile)
 
Ik zit met een heel eenvoudige site bij Antagonist. Geen problemen. Wel beperkingen, zoals bv maar één database.
 
Ik wil gewoon dat de site van de hengelsportvereniging een goede hosting krijgt. Ik ga dus verhuizen met de site, alleen nog geen idee waarheen.

Zelf had ik 2 websites bij Strato maar daar ben ik weggegaan, omdat het in mijn ogen te duur was, maar ook omdat het wordpress gedeelte niet lekker liep. Die 2 zitten nu bij Versio, dat kan makkelijk omdat het kleine websites zijn.
De hengelsport is een ander verhaal omdat het niet van mijzelf is. Ik heb hem gemaakt en onderhoud hem ook, maar je moet ik moet wel zekerheid hebben. Dat heb ik n niet omdat er een of andere bug er voor heeft gezorgd dat de applicatie is verdwenen uit de DirectAdmin, zoals ik al schreef. En dat is lastig werken. Versio kan dit niet repareren en ik ook niet.

Eagle Creek, ik dacht dus idd aan Antagonist. Mag ik vragen welk pakket je hebt? Ik zelf dacht aan pakket Unlimited.
 
VDX.nl? Goede ervaring mee in het verleden, niet heel goedkoop maar wel ok.

Heb zelf daar inderdaad unlimited pakket, voor de kosten hoef je het niet te laten.
Ik zie trouwens wel dat het aantal MySQL-databases nu onbeperkt is geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan