Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor gamen heb je zoveel mogelijk Mhz nodig. een quad-core voldoet daar ruimschoots in een hexa-core is gewoon overkill als je het koopt om te gamen. kijk een naar de AMD quad-core 965 3,4 Black Edition, saampjes met een Mugen cooler ben je helemaal het baasje!!
Vooral gezien het prijsverschil tussen intel en amd..

Je dacht: na 357 posts is het wel tijd om weer verwarring te brengen:P
Zoals het nu is blijft het denk ik.
Je moet je tegenwoordig ook niet meer blindstaren op het aantal Ghz. Is geen pijl meer op te trekken. Benchmarks zijn meer van belang.

Klopt , het blijft ook zoals het nu is ;)

Ik lees wel veel slechte revieuws bij 4launch... Maar goe ;)

De case is niet meer op vooraad en aangezien ik hem morgen of dinsdag ga bestellen wil ik dit graag gewijzigd hebben. Kunnen jullie hem vervangen naar : Cooler Master*Midi Tower*CM 690 II Advanced*ATX No PSU Of 1 van zelfde prijs als de scout en een beetje een mooie ? :)

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/65167 (link naar winkelmandje waaruit de case vervangen moet worden)

Laatst bewerkt:
De koeler past prima. 1156 koelers kunnen namelijk gewoon ook op een 1155 :) . Dus gewoon die 212 erbij!

Wacht nog even met kopen! En roep anders je bestelling terug! Intel heeft een grote fout gemaakt in Sandy Bridge! Lees maar.

Ja, maar je doet de DVD-branders etc. op de SATA 300 en dat is wel nodig aangezien hij 2 harde schijven heeft.

Lol gelukkig gewacht. Ik had de datum uitgesteld tot vrijdag doordat ik me salaris dan heb. Dat is wat makkelijker .

Ik neem aan dat ik nu weer de samenstelling moet aanpassen?

Laatst bewerkt:
zelf koop ik al jaren alles bij alternate vanwege hun exelente service en klantvriendelijkheid, stiptheid en kennis. zeker hun pc-builder is een aanrader. klik!

en veel succes!

en ps. ik zou voor de six-core gaan. ik heb m ook en t bevalt me prima en heel veel goedkoper natuurlijk dan de six-core van intel:P

wel ff je bios flashen indien nodig want anders heb je maar 800MHz per core en dat wil je niet;)

Ieder zijn ervaringen. Ik heb de beste ervaringen met Azerty en Alternate vind ik juist langzaam en klantonvriendelijk (ervaringen). Dus het maakt gewoon niet zo uit waar je het haalt. En dat van die six-core is onzin. Dat is alleen zo voor videobewerkingen. Maar een Intel quadcore doet het gewoon veel beter op game gebied (gewoon een beetje reviewtjes lezen). En over dat laatste moet ik toch echt een vloek weg slikken, dat is pure onzin, tegenwoordig kun je heel makkelijk vanaf een usb-stick flashen of zelfs in Windows. Dikke onzin dus :@ .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan