Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke mooi,

Dan hoef ik alleen even te denken hoe en of ik die kabel ga trekken.
Ik laat het jullie nog weten,

Duurt tog nog ander halve week voordat ik hem bestel.

wat een lange topic zeg:shocked:
meestal zijn we wel met 2 of 3 pagina's klaar met een sammenstelling :p

tjah dat krijg je als je pas over een maand een pc koopt en die nu al gaat samenstellen

maar we zijn nu zon beetje bij het defenitief besluit gekomen

Oke mooi,

Dan hoef ik alleen even te denken hoe en of ik die kabel ga trekken.
Ik laat het jullie nog weten,

Duurt tog nog ander halve week voordat ik hem bestel.

Ja, dan is het gewoon een kweste van de wifi adapter uit het lijstje halen:thumb:

Hehe eindelijk af:D

Haha, iedergeval een record op men naam :)

Maar ik denk dat ik het nu op wifi hou en later een kabeltje trek.

Nog iets langer dan anderhalve week en dan kan het topic gesloten worden :)
Dan kan ikff vertellen hoe hij werkt enzo :P

Groejes Cleoth

PS: nog een simpel vraagje : Zit er verschil in asus en point of vieuw vijvoorbeeld? Qua prestaties,? Of is het van: GTX570 = GTX 570 welk merk dan ook??

Laatst bewerkt:
bijna niet het verschil is vaak zo minuscul tenzij je voor OC editions gaat
in mijn ogen zijn die kaarten allemaal even goed

bijna niet het verschil is vaak zo minuscul tenzij je voor OC editions gaat
in mijn ogen zijn die kaarten allemaal even goed

Zelfs buiten OC editions heb je nog verschillen. Meestal zie je dit niet aan de specificaties maar meer aan de kwaliteit van de videokaart (levensduur, voeding nodig, etc)
Persoonlijk heb ik ervaringen met ASUS AMD kaarten, maar ik gok dat hun manier van doen wel hetzelfde zou zijn met NVidias, ASUS is een heel goed A-merk! :thumb:

kaarten zijn vrijwel het zelfde de een geeft je een langer levensduur dan de ander
of dat nou 10 tot 20 euro waard is is jou keuzen

Ik heb nu mijn 2e asus (ati) kaart en ben er niet heel erg tevreden mee, artifacts... maar dat is mijn ervaring :)

@cleoth

Ja, kwa merk maakt het niet uit de ene heeft misschien een betere koeler, meer porten maar komt allemaal op het zelfde neer ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb nu mijn 2e asus (ati) kaart en ben er niet heel erg tevreden mee, artifacts... maar dat is mijn ervaring :)

@cleoth

Ja, kwa merk maakt het niet uit de ene heeft misschien een betere koeler, meer porten maar komt allemaal op het zelfde neer ;)

Goh ik heb bijv een 5770 op het moment in gebruik, ben er tevreden mee. De ports die ik wil, goede fan... Wel een beetje luidruchtig op de hogere standen maar ja.

Tsja, dan kun je beter voor draadloos gaan, dan moet er alleen wel weer een wireless kaartje bij worden gekocht. Verder heb ik geen ervaringen met 4launch. Alleen met Alternate en Azerty.

Ja ik heb ervaring met 4Launch :D Ik heb laatst in de herfstvakantie ook een samengesteld systeem daar weg en ik was zeer tevreden over de levering. Alles was binnen 3 dagen bij hun binnen, daarna hebben ze hem keurig inelkaar gezet, zeer goede kabelmanegement en zeer goed verpakt zodat het niet kon beschadigen bij verzending. Je zal waarschijnlijk 2 dozen krijgen, 1 doos is van de behuizing waar de kant-en-klare pc inzit en in de andere doos zitten alle dozen van de producten, kabels, stockkoeler etc.. Wij hadden trouwens verzending onder rembours gedaan, aangezien mijn moeder een beetje wantrouwen had in mijn idee om een pc samen te stellen xD Maar nu is ze er super blij mee en ik trouwens ook :D Rembours kostte mij tevens niks extra's, weet niet als dit nog steeds zo is.

PS. Rembours is aan de deur betalen ;)

EDIT: Mag ik vragen waarom je 2 500gb schijven in raid0 wil plaatsen voor 92 euro, terwijl je ook twee Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ voor 100 euro in raid0 kunt draaien :O

Laatst bewerkt:
@dirkie00 :hm, zou je die goeie harde schijven voor mij in de samenstelling willen zetten? aangezien ik daar niks van snap :P .

Laatst bewerkt:
Het wil me niet lukken met dat winkelmandje. Wil Lord vast wel even doen.
Rembours is geld geven aan de deur. Weet niet of je dit ook kan pinnen.
Maar betaal nou maar lekker met ideal. is ook veilig bij een betrouwbare site. Je bent dacht ik ook daarmee verzekerd van je product of je geld terug.

Als lord voor mij dat zou willen doen :) graag :P of iemand anders??

Even de goedde Schijven in mijn samenstelling Plaatsen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan