Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar dat vraag ik toch ook niet? :)

Of iemand ff die samenstelling wilde wijzigen met de goedde schijven., bedankt lord :)

Laatst bewerkt:
Prima computer zo, ik denk dat dat ook wel mag na zo'n 340 posts! Kopen dus :thumb: .

En daarom gaat de discussie toch nog verder. Als je een Western Digital Caviar Black in RAID0 draait levert dat meer prestatiewinsts op dan als je een Samsung Spinpoint F3 in RAID0 draait. Het gaat om deze schijf het is alleen wel erg jammer dat ze hem niet op voorraad hebben :( .

Pc ga ik bestellen in weekend/maandag.

En ik ga als het me lukt de internet modem boven op mijn kamer zetten en beneden voor mijn ma Wifi internet omdat ze tog geen spelletjes speeld.

Dus die kabel zal niet nodig zijn :) in iedergeval bedankt.

Ok ik ben benieuwd! Maak dan ook nog even een foto'tje als het lukt van de kast van binnen. Ik ben benieuwd hoe Azerty het heeft gedaan :) . Veel plezier met je pc :thumb: .

Ok ik ben benieuwd! Maak dan ook nog even een foto'tje als het lukt van de kast van binnen. Ik ben benieuwd hoe Azerty het heeft gedaan :) . Veel plezier met je pc :thumb: .

Vet cable management en alles netjes gesleeved?:d

voor gamen heb je zoveel mogelijk Mhz nodig. een quad-core voldoet daar ruimschoots in een hexa-core is gewoon overkill als je het koopt om te gamen. kijk een naar de AMD quad-core 965 3,4 Black Edition, saampjes met een Mugen cooler ben je helemaal het baasje!!
Vooral gezien het prijsverschil tussen intel en amd..

4lauch gaat het doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan