Game PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelf koop ik al jaren alles bij alternate vanwege hun exelente service en klantvriendelijkheid, stiptheid en kennis. zeker hun pc-builder is een aanrader. klik!

en veel succes!

en ps. ik zou voor de six-core gaan. ik heb m ook en t bevalt me prima en heel veel goedkoper natuurlijk dan de six-core van intel:P

wel ff je bios flashen indien nodig want anders heb je maar 800MHz per core en dat wil je niet;)

deze post is nutteloos en staat vol onzin
een hexacore van amd traag en niet gemaakt voor games
de AMD phenom x4 965 doet het zelfs beter in bepaalde games dan de x6

het systeem is al gemaakt en krijgt kleine aanspassingen
dus die pc builder is niet nodig

graag eerst ff de topic door lezen voor dat er gepost word

Thx maar Ik was wel tevreden bij 4launch dat ze alles leverbaar hadden. Kan je dat
proberen bij azerty? Want 10euro duurder mag een onderdeel wel kosten als hij dan wel leverbaar is :P bovendien, je zit ruim met 100euro onder het budget :). Wel nice maar probeer het aub allemaal groen ( leverbaar) te maken.

Ps: als het prestatie verlies maakt dan hoeft het niet! :)

Laatst bewerkt:
je moet even w8ten
intel werkt als een gek voor nieuwe chipsets wacht nog even een week of 2 met je bestelling en dan kun je weer voor die setup gaan

op het moment heeft intel ALLE mobo's terug geroepen (8 miljoen)
dus bestellen bij azerty zal ook geen mogenlijkheid zijn

gewoon ff w8ten dus intel komt begin februari nog met een fix

Nog langer w8en.. :"(

Zijn die nieuwe chips dan veel beter?

Laatst bewerkt:
Nee het gaat om de hele chipset. En wie wil nou een kapot moederbord? Je hebt er alleen meer lastt van bij SATA-300. En er zitten maar 2 SATA-600 poorten op terwijl je minimaal 3 SATA-apparaten hebt. Verder zijn alle Sandy Bridge bordjes niet meer verkrijgbaar.

En zijn er geen moederborden met 4 sata600 poorten?

11 februari komen de nieuwe bordjes, en trouwens na drie jaar zou je 5% prestatieverlies, valt wel mee natuurlijk, en ik snap niet waarom dit pas na drie jaar is..... Dom gewoon

Laatst bewerkt:
Dus hoelang moet ik omg nog wachten met bestellen enzo?

zo lang gaat dat niet duren... 11 februarie zijn de eerste mobo's al gefixed en ik neem aan dat als jij gewoon besteld je deze maand nog je computer gaat krijgen

Oke, dan wil ik em over 2 weken bestellen.

Maar zat die fout nOu in het mobo of processor?
Dat ik me nie helemaal duidelijk

het moederbord of eigenlijk alle moederborden die gemaakt zijn met het P67 en het h67 chipset hadden een ontwerp fout
intel heeft dus alle chipsets/moederborden terug geroepen om ze te fixen

ligt dus niet aan jou samenstelling maar aan intel

Neem gewoon dat 1366 systeem wat ik net heb samengesteld. Dat ding is ook nog helemaal prima. Gewoon net zo goed en met een X58 bordje kan je nog meer ook:evil:. En je moet wachten tot Intel het zelf heeft gefixt en niet de mobobakkers zelf. Dat schiet weinig op want ze doen er dan losse SATA-Chipjes op wat meer energie vreet en niet goed samenwerkt met de rest.

ja, maar ik raad je echt aan het i7 2600 systeem te nemen nadat de eerste gefixte mobo's er zijn scheelt wat in prestatie, best een stukje

Aah joh zo'n beetje prestatie en dan met een halve gare moederbord. Gewoon niet doen. Of wachten tot Intel het zelf heeft gefixt of nu een 1366 kopen.

Oké.

Nog vraagje; waarom kost deze MOBO 173 euro en die in die andere samenstelling 100euro?

Wat voor verschil zit er nu in?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan