ozanishier
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2012
Dat vraag ik toch, zou je je mening willen ondersteunen ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YannickDv, waarom verkies jij een gtx 560 + i5-3570k boven een hd 7970 + i5-3450 ?
Hey jongens, ik denk dat ik een nieuwe vraag ga stellen om meer mensen bij te betrekken, niet dat ik jullie niet vertrouw, maar omdat meerdere denkers altijd handiger zijn, dus ga ik deze als 'opgelost' zetten.
Zoals je ziet heb ik nieuwe topic weer gesloten. Doordat er hier nog reacties zijn staat topic gewoon boven aan de lijst. Dan maakt dus niets uit om een topic te openen om er meer leden bij te betrekken.
Deze zet ik weer op status: niet opgelost.
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[90497]=1&product[485286]=1&product[425856]=1
hier is die link, maar er is niet zo veel veranderd met die van ozanishier, alleen ik begon te twijfelen over die moederbord toen jij (yannick) het niet zo future-proof vond, dus wat is een beter alternatief?
Bedankt alvast
Groeten
Edit: ik wil eigenlijk niet zo veel de kast openmaken voor de toekomst, alleen als het heel nodig is voor upgrade zou ik het doen, maar ik probeer het niet
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.