Is dit een goede setup?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik neem niet aan dat een 100 euro goedkopere kaart beter kan zijn?
het zijn twee precies dezelfde videokaarten de een is getest op een hogere klocksnelheid en gevalideerd dan de ander
echter is het verschil zo nihiel dat dit geen 40 euro waard is verder kun je de kaart zelf ook overklokken naar de zelfde snelheid

die videokaart zal wellicht met gigabyte oc guru II komen dus zal het zelfde zijn als bij deze videokaart

[video=youtube;9wMaP1hNlbk]https://www.youtube.com/watch?v=9wMaP1hNlbk[/video]

Laatst bewerkt:
Is die software gratis?
Als het zo makkelijk is zou ik graag jullie advies opvolgen op zelf OCen. Welke kaart zou dan het beste zijn? Degene van subplayer? En tot hoe hoog kan ik hem dan veilig overclocken?

software is gratis ja en word ook geleverd bij de videokaart installatie cd

Tot hoe veel kan ik veilig OCen? En welke kaart moet ik dan pakken?

deze is overclockbaar en er zit een sennheisser pc 360 headset bij. zit alleen geen ssd bij maar wel een snelle 1 tb hdd als je wilt kun je daarbovenop nog een 60 gb ssd'tje doen om windows op te zetten
link: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...555331]=1&product[283727]=1&product[259587]=1

het overclocken hangt van je koeler af tot welke temparatuur die m nog koelen kan (meestal)
de koeler in deze build is een van de beste air koelers (is mij verteld)
als je dit wilt gaan uitproberen zou ik aanraden om een fan-controller erbij te kopen zodat je de temparatuur kan meten

Laatst bewerkt:
Okay leuk, en wat moet ik hiermee? Dat was niet mijn vraag en ik heb mijn systeem al behalve de videokaart.

je vroeg om overclocken en dat kan niet met jou systeem aangezien de processor dat niet kan en het moederbord het dacht ik niet ondersteunt

er is niks mis met mijn build en de videokaart is overclockbaar en de processor ook hierbij komt ook nog dat de headset die bij mijn build zit de betere grote broer van de 350 is :P

Laatst bewerkt:
@TS
Wat is nu je voorlopige setup?
Ik kan je wel even helpen met het oc'en van je gpu, het is echt heeel simpel. En je kan er bijna niets mee verkeerd doen.

k zou ook minimaal 650w of 700w voeding nemen als t kan voor een 100% stabiel systeem omdat je niet weet wat je kaart neemt als het overclocked is
deze kaart die je hebt gekozen staat ook bij: 650w recommended dus ik denk dat je dat moet veranderen :/

EDIT: 650w NIET overclocked

Is dit moederbord goed?
ASRock H77 Pro4/MVP

Kun je uitleggen waarom die GPU?

Hoe overclock ik hem en tot hoeveel kan ik (veilig) gaan?

hoe kan 550w ged zijn als er 650 watt bij de videokaart staat?

dit is wat er staat bij de specs van die videokaart: Systeemvereisten Aanbevolen Stroomtoevoer 650 W

trouwens dingen z77 chip is beter dan h77 dus kijk ff naar prijs
die msi die je had is al z77 je moet alleen ff kijken of alle aansluitingen die je nodig hebt erop zitten

Laatst bewerkt:
@bfortbattle
Je hebt absoluut geen idee waarover je aan het praten bent.
HD 7970 --> 250w http://www.hwcompare.com/12351/geforce-gtx-680-vs-radeon-hd-7970/
I5 3470 --> 80w
Rest (moederbord, drives...) --> 30w
Dat met een 85 % efficiëntie maakt dat je nog 100w over hebt.

Die Z77 chipset is weggegooid geld want de TS gaat daar niets van gebruiken. Duurder is niet gelijk aan beter.
Alle aansluitingen zitten trouwens op de Asrock h77 pro4 MVP
Wat trouwens een zeer goed moederbord is :).

@bfortbattle
Kun je aub in je eigen topic plaatsen en niet in de mijne? Bedankt.

@ Subplayer, zou je deze vraagjes aub kunnen beantwoorden?

Is dit moederbord goed?
ASRock H77 Pro4/MVP

Kun je uitleggen waarom die GPU?

Hoe overclock ik hem en tot hoeveel kan ik (veilig) gaan?

lols sorry hoor maar ik zag duidelijk staan dat hij 650w moest hebben weet ik veel dat dat bull**** is?

en dingen hij zij net dat het een goed moederbord is
en over de videokaart: hij is goedkoper met nagenoeg dezelfde prestaties als die van 100 euro meer maar dit verschil ga je waarschijnlijk niet eens merken
over het overclocken, hier zou ik mee wachten tot het pas echt nodig is aangezien het nu overclocken van deze kaart misschien 2-8 fps meer geeft maar je er niks aan hebt omdat de fps al zo hoog is in deze tijd met deze kaart dat je er niks van merkt, ik zou pas overclocken als het echt nodig is (naar mijn mening)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan