Robertusje
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
- Berichten
- 1.296
Ik haalde mijn laptop zojuist uit de standby stand en toen was het scherm helemaal blauw met allemaal tekst en er stond er is een fout in Windows en moet worden afgesloten. Toen kwam het zwarte scherm met opstarten in veilige modes enz. en heb ik op Windows normaal opstarten gekozen.
Geen idee wat er aan de hand was maar omdat mijn laptop de laatste 3 dagen nogal traag is vraag ik me af of er soms iets aan de hand is.
Ik heb de laatste versie Eset Smart Security maar die kan natuurlijk altijd iets over het hoofd gezien hebben.
Is er iemand die een tip heeft zodat ik kan testen of er iets ongevraagd en/of ongewild is binnen gekomen oid?
Spotnet doet het ook ineens niet meer, foutmelding zie onder de tekst.
Ik heb inmiddels ook al 2 keer opnieuw opgestart en dan zou Spotnet toch uitgeschakeld moeten zijn maar dat helpt ook niet.
Het tekstbericht van de fout was de volgende:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: c2
BCP1: 0000000000000007
BCP2: 000000000000109B
BCP3: 0000000000A30000
BCP4: FFFFFA80038E8010
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\120713-81182-01.dmp
C:\Users\Naam\AppData\Local\Temp\WER-125814-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt


Geen idee wat er aan de hand was maar omdat mijn laptop de laatste 3 dagen nogal traag is vraag ik me af of er soms iets aan de hand is.
Ik heb de laatste versie Eset Smart Security maar die kan natuurlijk altijd iets over het hoofd gezien hebben.
Is er iemand die een tip heeft zodat ik kan testen of er iets ongevraagd en/of ongewild is binnen gekomen oid?
Spotnet doet het ook ineens niet meer, foutmelding zie onder de tekst.
Ik heb inmiddels ook al 2 keer opnieuw opgestart en dan zou Spotnet toch uitgeschakeld moeten zijn maar dat helpt ook niet.
Het tekstbericht van de fout was de volgende:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: c2
BCP1: 0000000000000007
BCP2: 000000000000109B
BCP3: 0000000000A30000
BCP4: FFFFFA80038E8010
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\120713-81182-01.dmp
C:\Users\Naam\AppData\Local\Temp\WER-125814-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt


Laatst bewerkt: