Ik heb een groot file in excel 2010 met vele hyperlinks naar word, mappen en mp3 bestanden. Deze hebben altijd gewerkt tot onlangs. De mededeling "Het opgegeven bestand kan niet worden geopend" verschijnt. Ik heb dit file vorig jaar gekopieerd en bij dit oude file werkt alles nog. Bij het nieuwe, wat ik sinds januari gebruik, weken de hyperlinks sinds een paar dagen niet meer.
Wanneer ik het hyperlink pad controleer valt er wel iets op.
Vb. werkende hyperlink: Gitaar%2010\13%20%20%20Bubbly%20-%20Colbie%20Caillat.docx
Vb. falende hyperlink: ../../AppData/Roaming/Microsoft/Excel/Gitaar%2010/13%20%20%20Bubbly%20-%20Colbie%20Caillat.docx
Nu heb ik de niet werkende hyperlink eens aangepast en het voorstuk nl: ../../AppData/Roaming/Microsoft/Excel/ verwijderd en dan werkt hij terug.
Weten jullie een oplossing hoe ik al mijn hyperlinks terug kan herstellen zonder alles handmatig aan te passen?
Mvg,
rzjos
Wanneer ik het hyperlink pad controleer valt er wel iets op.
Vb. werkende hyperlink: Gitaar%2010\13%20%20%20Bubbly%20-%20Colbie%20Caillat.docx
Vb. falende hyperlink: ../../AppData/Roaming/Microsoft/Excel/Gitaar%2010/13%20%20%20Bubbly%20-%20Colbie%20Caillat.docx
Nu heb ik de niet werkende hyperlink eens aangepast en het voorstuk nl: ../../AppData/Roaming/Microsoft/Excel/ verwijderd en dan werkt hij terug.
Weten jullie een oplossing hoe ik al mijn hyperlinks terug kan herstellen zonder alles handmatig aan te passen?
Mvg,
rzjos