monitor hoe vaak een programma op de server word gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herbertklomp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2015
Ik ben op zoek naar een programma of tool die voor mij kan monitoren hoe vaak een programma word gestart op de server vanaf de clients.
Het gaat erom dat we kunnen zien welke software gebruikers nog wel gebruiken en welke niet meer
Heeft iemand een idee google kan ik weinig tot niets hierover vinden
Het gaat om een windows 2008 server met clients met windows 7
Het mag ook gewoon alleen op de clients draaien als ik maar kan zien wat ze startten
Ik ben nu aan het experimenteren met het programma klikspaan om te zien of ik inderdaad kan zien wat ze op de server startten

Laatst bewerkt:
Niks terug te vinden in de Event Viewer hierover?

Laatst bewerkt:
ik zou een batch programmaatje schrijven. dit kan zowel op de server als de client.
als je de info saved in een txt kan je precies zien hoe vaak de batch is gestart

ik zou een batch programmaatje schrijven. dit kan zowel op de server als de client.
als je de info saved in een txt kan je precies zien hoe vaak de batch is gestart

Probleem is dat ik op een school werk en we werken met verschillende leerling pakketten
Als ik een batch file schrijf zou het dan gaan dat je maar 1 programma kunt zien (heb nog niet heel veel ervaring met het schrijven van batch files en de mogelijkheden daarin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan