Hallo,
Vandaag heb ik voor het eerst een pc in elkaar gezet dit zijn de specs:
Seagate / 1TB SATA HDD;
AMD / FX-6300 - Boxed;
Corsair / VS350 80Plus;
Asrock / 960GM/U3S3 FX;
Kingston Technology / 8GB DDR3 1600MHz;
BitFenix / Neos - Wit / Rood;
En een GTX 750 als videokaart.
Om het kort samen te vatten eigenlijk is alles mis...
Nu valt het grootste probleem mee, dat was namelijk het zomaar random automatische opnieuw opstarten (eerst had ik 32 bit windows 10 nu 64 bit). Maar nu is het probleem dat zodra ik de driver van mijn gtx 750 wil installeren (ook bij de drivers van het moederbord) loopt mijn pc vast. Gewoon plotseling terwijl er eerst geen vuiltje aan de lucht lijkt.
Heb ik wat fout gedaan bij het in elkaar zetten ofzo?? Of zit de fout ergens anders? Ik ga zomenteen ook nog even windows 8.1 64 bit installeren om te kijken of het dan wel lukt
.
Groeten Jan-Willem
Vandaag heb ik voor het eerst een pc in elkaar gezet dit zijn de specs:
Seagate / 1TB SATA HDD;
AMD / FX-6300 - Boxed;
Corsair / VS350 80Plus;
Asrock / 960GM/U3S3 FX;
Kingston Technology / 8GB DDR3 1600MHz;
BitFenix / Neos - Wit / Rood;
En een GTX 750 als videokaart.
Om het kort samen te vatten eigenlijk is alles mis...
Nu valt het grootste probleem mee, dat was namelijk het zomaar random automatische opnieuw opstarten (eerst had ik 32 bit windows 10 nu 64 bit). Maar nu is het probleem dat zodra ik de driver van mijn gtx 750 wil installeren (ook bij de drivers van het moederbord) loopt mijn pc vast. Gewoon plotseling terwijl er eerst geen vuiltje aan de lucht lijkt.
Heb ik wat fout gedaan bij het in elkaar zetten ofzo?? Of zit de fout ergens anders? Ik ga zomenteen ook nog even windows 8.1 64 bit installeren om te kijken of het dan wel lukt

Groeten Jan-Willem