nero video 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwajong67

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
hallo

ik wil met nero video gebruiken om een avi van een serie om te zetten naar dvd.
er zit een aflevering tussen die is 45 minuten maar nero video zegt dat hij over 3 uur is en dat klopt niet
hierdoor kan ik niet meerdere afleveringen op 1 schijf kwijt.

hoe fix ik dit?

Bedoel jij met omzetten dat je een .avi wil converteren naar video_ts (bub, ifo, vob bestandjes) of bedoel je dat je een aantal avi's naar DVD wil kopïeren?

Dan is het niet uitgesloten dat dit zich voordoet. Je kunt de uitvoer soberder houden, dan worden de DVD bestanden kleiner van omvang.

Waar het mij om gaat is waarom geeft nero aan dat de aflevering 3 uur duurt terwijl het 45 minuten is in werkelijkheid

Dat schreef ik : "Dan is het niet uitgesloten dat dit zich voordoet".
Na het encoderen kan een .avi (vreselijk) groot worden.

hoi hoi boefje :D

Zijn die dan allemaal AVI bestanden of andere verschillende formaten bijv. .wmv formaten ?? uiteindelijk met Nero zal je dat niet lukken als je ook ervaring niet mee hebt, ik gebruik Nero ook maar met nero heb ik nooit aantal filmpjes bi mekaar voor een vloeiend lopende film gemaakt .
Weet ik niet hoeveel ben je handig of bekend met zoiets, maar er zijn andere en geschiktere of betere app's om aantal AVI filmpjes in een film te converteren, zoals Movavi Video Converter / dan mooie en gratis-Free Video Converter ( van freemake.com ! ) en dan WinAVI All-in-One Converter- ( -volgens mij d' beste ! maar niet gratis ! ) bekende VirtualDub welke ook gratis is maar geavanceerd is en als je die ook niet kent moeilijk is mee werken enz..

Laatst bewerkt:
Daar gebruik ik heel lang DVD Styler voor. Het is gratis en werkt perfect. Ik maak er DVD's mee met 3 of 4 afleveringen van een serie die in AVI formaat zijn gedownload:
http://www.dvdstyler.org/en/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan