Harde schijf per ongeluk verkleind met het installeren van Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Ik heb Windows 7 opnieuw moeten installeren en met mijn stomme hoofd heb ik de harde schijf partitie verkleind tot 76292mb terwijl ik een harde schijf heb van 120gb , verder zijn er geen partities meer over.
Onder schijfbeheer is er ook maar 1 partitie aanwezig, dus wat kan ik doen?

Laatst bewerkt:
Hoe maak ik hem max? Ik heb het programma geïnstalleerd maar verder snap ik er niks van

Alternatieve methode :
maak met Windows systeembackup op een externe hdd een systeemkopie van de huidige installatie.

Start daarna met de Microsoft Windows CD het systeem op en verwijder alle partities. Maak daarna 1 nieuwe aan.
Zet de systeemkopie terug.

Dat lijkt mij een lastige alternatief, iemand die me meer kan helpen?

Ik heb het geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.. hij staat dan al op max..

Maak eens een screenshot van schijfbeheer of die minitool en zet die hier eens neer via Tinypics b.v.
Je dient wel een unallocated space te hebben en geen partitie ernaast.

Dat lijkt mij een lastige alternatief, iemand die me meer kan helpen?
Ik denk dat het een keer of 5 eenvoudiger is dan Windows installeren en dat is je ook gelukt.
Daarnaast, áls je straks zo'n systeemkopie maakt en bewaart, dan hoef je sowieso Windows nooit meer te herinstalleren.
Simpel de systeemkopie terugzetten en je systeem is weer zoals het was.

Bij het installeren van de computer met behulp van een dvd , de harde schijf is van het merk Seagate en de type is ST380815AS , Hopelijk kunnen we nu een oplossing vinden.

hmm, ik dacht een pc te bouwen met een harde schijf van 80 gb omdat windows7 dat nodig heeft werkt dat dus niet:( , maar sinds dat ik windows7 heb geïnstalleerd met de dvd heb ik wel de partitie verkleind..... dus is er niet iets dat ik dat toch weer terug kan draaien? zo werkt windows7 dus sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan