• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kleding bestellen voor voetbal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ligth011

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2012
wie kan mij helpen om een bestaand bestand aan te passen naar ons ons idee.
het is een excel bestand om kleding te bestellen voor bij de voetbal.
dus per speler de maar artikel en aantal.
Het bestand is van hier, en op tabblad speler 1 heb ik het ea aangepast zoals het willen hebben.
mooi zou zijn als de tabbladen de namen van de spelers in kunnen zetten.

Wie kan er helpen.
Zet het bestand er nog niet bij , weet namelijk niet of dat mag.

thx

Ik zie helaas geen bestandje.
Dat mag wel maar verwijder gevoelige info.

Geen naam, adres, postcode, telefoonnummer, e-mailadres en IP-adres. Gebruik fictieve namen.

Wat zijn persoongegevens (o.a.)?
Dat zijn alle gegevens die te herleiden zijn tot een mens. De bekendste zijn naam, leeftijd en geboortedatum. Maar ook telefoonnummer, adres en woonplaats zijn persoonsgegevens, net als uw bankrekeningnummer, transactiegegevens, IP-adres, locatiegegevens en burgerservicenummer (BSN).

speler is is volgens mij goed, heb nog wat dingen wegehaald.
Dit moet dan naar alle spelers en aanhang, ook het totaal moet dan ingevuld worden.
Wat mooi zal zijn als je het tabblad spelerindex invuld wordt met de naam van het persoon dat het tabblad wat daar bij hoort ook aangepast wordt. thx alvast

Light011, is het de bedoeling dat jij de sheet maakt met hulp van ons? of dat wij gratis voor jou de sheet maken?

Ben zelf niet zo handig met excel vandaar dat ik het hier vraag.
Dus het komt er op neer dat ik de input lever en dat de sheet gratis is.
Het is ook niet voor commercieel gebruik, doe ik als vrijwilliger.
Maar ik snap het heel goed dat je misschien ervoor bedankt.

Ben zelf niet zo handig met excel vandaar dat ik het hier vraag.
Dus het komt er op neer dat ik de input lever en dat de sheet gratis is.
Het is ook niet voor commercieel gebruik, doe ik als vrijwilliger.
Maar ik snap het heel goed dat je misschien ervoor bedankt.

Als er ondertussen nog niets uit de bus is gekomen, zal ik vanavond eens kijken wat ik voor jou kan maken dan.

dank allen,
Heb nu een aanpassing gehad van jverkerk, kan ik nu het blad van spellers nu gewoon kopieren naar de overige leden? en het zo mooi zijn als je de naam van de speler en de rest ook op het tabblad ziet.

Die van mij gaat met power query, ik zal zo nog een bestandje sturen.
Het is niet kopieren plakken maar gegevens vernieuwen. Als je op tab totaal gaat staan zie je een nieuwe tab verschijnen bovenin en daar kun je de query bewerken.

@emields
Ik beantwoord deze vraag van jou met een tegen vraag.
Wat denk je zelf???

@emields hoop dat hij een beetje snapt hoe het werkt, "Ben zelf niet zo handig met excel vandaar dat ik het hier vraag." beetje uitleg gegeven maar vrees nog meer vragen.

zit er al goed uit, wat fijn zou zijn een totaal van de artikelen met aantallen en maat etc, zodat ze gemakkelijk een met een totaallijst een bestelling kunnen plaatsen.
En als ik de naam van speler in tabblad speler index verander die mee veranderd op het tabblad spelers.
Krijg zelf wel een fout melding als in een enter gegbuik. ( mac office)
dank voor de moeite.
En ja het zijn allemaal verschillende maten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan