Aar
Inventaris
- Lid geworden
- 3 aug 2014
- Besturingssysteem
- Windows 11 en diverse Linux-soorten
- Office versie
- Office 365
Ik denk dat ze hier al op stuk gaan lopen.en die macro instelling is moeilijk te vinden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ze hier al op stuk gaan lopen.en die macro instelling is moeilijk te vinden?
Geen idee, ik ben maar een digibeet en kom met mijn vragen op deze prachtige site terechtJe zult dan ergens online een script (PHP bijvoorbeeld) moeten plaatsen waar je Word-document naar mailt. Kijk even of je wat kan vinden in POST afhandelingen met formulieren.
Maar goed, ik heb zelf het idee dat je je verkijkt, maar dat is mijn mening als UI/UX kundige.
Hoe bedoel je?en die macro instelling is moeilijk te vinden?
Ik ben maar een digibeet, hoe kan ik vinden of een macro aan of uit staat?Hoe bedoel je?
Octa: No flame intended ofzo, even goede vrienden. Misschien heb je een baaldag, en kan het geen kwaad om even uit te rusten. Maar ik heb eerlijk gezegd ook geen zin in reacties op wannabe mod niveau. Dus misschien even een nachtbreak nemen, okay?Sorry dat er wat antwoorden door elkaar lopen, maar ik heb even geen trek meer in aar.
Dat kun je hooguit voor jezelf instellen, maar dus nooit bij een ontvanger. Dat is ook een beetje het probleem dat je dan hebt als je een Word document opstuurt naar iemand anders.Ik ben maar een digibeet, hoe kan ik vinden of een macro aan of uit staat?
Oké, ik gebruik outlook 365 maar vind nergens iets over macro'sDat kun je hooguit voor jezelf instellen, maar dus nooit bij een ontvanger. Dat is ook een beetje het probleem dat je dan hebt als je een Word document opstuurt naar iemand anders.
Je vindt dat in ieder geval in de Opties.
o in Word, ik dacht dat het een macro instelling in het mailprogramma isIn Word. Vraag is of je deze weg wilt inslaan. Het is een oplossing, maar of het een gepaste oplossing is, betwijfel ik ten zeerste.
Bekijk bijlage 380907
In Word!
Oké duidelijk, zal het op een andere wijze moeten zien op te lossen,Wat Octa zegt. Een hoop instellingen die anderen moeten doorvoeren is leuk voor één of twee mensen met technische kennis. Maar dit kan je onmogelijk gaan eisen van je klanten, en met name als het oudere mensen zijn, als dit je plan zou zijn.
Waarom probeer je het niet eerst? Het is echt wel mogelijk. Jij kent de mensen tenslotte waarvoor je het doet goed genoeg. Gaf je zelf aanOké duidelijk, zal het op een andere wijze moeten zien op te lossen,
bedankt allen voor jullie inzet
O, dat klinkt interessant, maar ik zou niet weten hoe ik dat kan bewerkstelligen!Een alternatief zou bijvoorbeeld kunnen zijn om de hele enquete via een e-mail samenvoeging te doen; je stuurt dan de complete tekst in de mail als voettekst, en niet als bijlage. De ontvanger vult dan in het antwoord desgevraagd gegevens in en verstuurt de e-mail. Voor de ontvanger is dat de simpelste methode: die krijgt een mail, drukt op Beantwoorden, vult de informatie in en drukt op Versturen. En jij haalt dan de informatie er met een macro weer uit. Die macro heb ik wel voor je.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.