Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertel! waar vind ik die error.logAls je een wit scherm krijgt, dan loont het om de error _log er eens bij te pakken. Omwille van veiligheid wordt er geen publieke melding van de fout gegeven.
Je kan je misschien wel wezenloos naar de code turen, en elke programmeur dit laten doen. Maar misschien zit de fout niet in de code, maar juist ergens op de server of de configuratie van je script.
Dus: Zoek de error_log op!
Begreep je eerst niet, maar heb het programma gevonden. Het zegt overigens: Waarschuwing: Er zijn 2 regels met een mogelijke typefout in een php-codetag.Hier misschien
Code
het bestand is ruim 3600 regels en https://3v4l.org heeft daar moeite meeJe kan je code hier ook delen (zonder persoonlijke gegevens!) via de </> knop , als je wilt. Dan kunnen wij allemaal kijken!
Maar het zou ook fijn zijn als er wat zelf onderzoek wordt gedaan naar de error.
Kom maar op met de code.
Bericht automatisch samengevoegd:
Anyway....
https://3v4l.org/ is nog uitgebreider, en kent echt elke sub-versie van PHP.
Onderaan de code een stukje code plaatsen, welke AI heeft gemaakt, om na het versturen van gegevens de velden weer op nul te zetten en 5 seconden wachten en de tekst welke na het versturen weer laat verdwijnen.Ik zie er geen show-stopper in zitten die een uitvoer belemmert.
Wat doe je precies dat je een leeg scherm ziet?
<?php
$db['hostname'] = "localhost";
$db['username'] = "Pietje";
$db['password'] = "T0PS3CR3T";
$db['databasename'] = "mijn_site";
?>
Nee, natuurlijk roep ik dit niet via de url aan, ik ga naar mijn website naar de pagina waar ik een datum invul en op de verzend knop druk. De info wordt verzonden en een bevestiging tekst komt tevoorschijn. Als ik nu weer een nieuwe datum invul, wordt de eerste ook weer verzonden en geeft de bevestiging tekst mij niet de zekerhuid of dit ook verzonden is, omdat dit natuurlijk de bevestiging van de eerste sessie is. Daarom wil ik na het verzenden de invoervelden van die invoer velden leegmaken en de bevestiging tekst na 5 seconden laten verdwijnen, een soort reset dus. AI heeft hiervoor eerder genoemde code gemaakt om die onderaan de functions.php te plakken. En daar gaat het scherm op wit.Wat doe je precies dat je een witte pagina ziet?
functions.php is overigens niet bedoeld om uit te voeren in je browser.
Geen idee of dat je intentie was.
Ter voorbeeld: Een script zoals dit geeft ook geen enkele uitvoer in je browser:
PHP:<?php $db['hostname'] = "localhost"; $db['username'] = "Pietje"; $db['password'] = "T0PS3CR3T"; $db['databasename'] = "mijn_site"; ?>
Dus voor nu betwijfel ik of er echt een serieus probleem is. Dus vertel anders stapsgewijs wat je precies doet. Van begint tot eind dat je een witte pagina ziet.
Gaat het soms mis als je jouw website aanroept, zoals je normaal doet? Dus bijv. (fictief) www.jouwsite.nl ?
Aanroepen van www.jouwsite.nl/wp-content/themes/astra/functions.php heeft echt geen nut namelijk, en dienst enkel als de motor van je site.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.