1 tot 5 Betatesters gezocht: Website - Editor (voor html pro's alleen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ik moet eerst de webpagina opslaan en daarna handmatig openen met de ingebouwde browser? Kun je daar niet beter een aparte functie voor inbouwen (Load in webbrowser?)
 
Neeeeeee, eerst de pagina opslaan en dan zie je gelijk de wijzigingen die je hebt gemaakt op jouw website ;)
Alles gaat vol automatic! ;)
Wat dat betreft hoef jij alleen maar op te slaan. Als je het niet snapt, dan moet je me maar even bellen. Het programma is zo gemaakt dat alle (windows) beginnelingen snappen hoe het werkt. Daarnaast heb ik ook nog een manual geschreven. Het stelt echt niets voor ;) Kind kan de was doen.

Gisteravond voeg ik me af of je wel snapt wat programmeren is, want je haalt een hoop dingen door elkaar en een hoop, terwijl het al wordt gezegd, vraag je vaak nog een keer.

Maakt allemaal niet uit. Zo moest ik ook beginnen, maar ik wil wel graag duidelijkheid. Zoals de "titel" aan aan geeft voor "pro's" only.
Vindt het wel leuk dat je reageert en vraagt. Geen probleem ;)

Als je er niet uit komt, gewoon vragen ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid: Ik heb wel degelijk verstand van programmeren, maar dan van VB.NET, C#.NET en C++ en enkele scripttalen. HTML ben ik echter nooit mee begonnen. :cool:

Over je progje: Ik had al gezien dat-ie 'm bij het opslaan laadt, maar ik vroeg om nog een aparte functie die dit gelijk doet zodat je 'm niet per se op hoeft te slaan. ;)
Als je even iets wil testen, code die niet opgeslagen hoeft te worden, kan dat.
 
Dat is niet onmogelijk wat je wilt, maar vreet resources en het programma kan er erorm traag van worden, derhalve uitgesloten. Als programmeur zou je dat wel moeten weten... toch? Of wellicht is het je ontschoten ;)
 
Waarom? Gewoon ergens naar Temp kopiëren en vanuit daar openen. Dat vreet toch geen resources? :confused:
 
Nee, jij wilt een real-time preview en dat vreet resources. Je moet wel duidelijk zijn in je vraagstelling.
 
Citaat:

JoZ1 zei:
maar ik vroeg om nog een aparte functie die dit gelijk doet zodat je 'm niet per se op hoeft te slaan.

Aparte Functie <> Realtime. ;)
 
Inderdaad. Als ik zeg 'aparte functie' snap ik niet hoe jij aan Realtime komt?
 
Het spijt me wel, maar waarom zou realtime niet een aparte functie kunnen zijn? Ik geef het op.
 
Met een aparte functie bedoelde ik gewoon een knop/optie dat een gebruiker kan aanklikken/starten etc.
Was inderdaad niet heel duidelijk uitgelegd.

In ieder geval succes met je programma en ik hoop dat je er veel geld mee verdiend.
 
Zeer overtijd. Deze gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan