1 tot 5 Betatesters gezocht: Website - Editor (voor html pro's alleen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jam bedankt voor de uitleg csshunter. @JoZ1: Ik gaf in #71 al aan dat het vanaf versie 2 multilingual zal zijn ;)

@JoZ1: Ik gaf in #71 al aan dat het vanaf versie 2 multilingual zal zijn ;)

Ik bedoelde te zeggen dat je die vertalingen niet hoeft te hardcoden, maar beter in een configuratiebestand zet zodat mensen het evt. kunnen aanpassen en/of vertalingen kunnen toevoegen.

Zit daar maar niet over in ;) Vertalingen hardcoden is iets wat een beetje programmeur niet in zijn hoofd haalt.
Gaat helemaal goed komen.

Als je download nu gewoon op het internet zet kan iedereen hem uitproberen! :thumb:

Binnen 2 weken wordt de demo online gezet. Uiteraard zullen lang niet alle functies beschikbaar zijn in de demo.

Het wordt toch een betaald programma?

Ja inderdaad. Het gaat voor 25,00 per stuk (incl. btw) over de toonbank, maar dat geldt alleen voor de betaalde versie uiteraard. De demo is functioneel, maar zoals ik al aangaf; een hoop functies zullen niet werken.

Geweldig programma!!

Ik heb mijzelf in het begin van de stage bezig gehouden met HTML. Vind het niet zo heel moeilijk (kan je vergelijken met bb code)

Vind het vooral erg leuk om te lezen en zelf inspiratie op te doen. Heb nu zelf pas 1 programma geschreven. (bijna af)

Als het kan, zou je dan alsjeblieft meer updates willen plaatsen? Zou graag door willen blijven lezen hoe het programma nog gedetailleerder wordt!

Mijn respect heb je in ieder geval er wel mee verdient!!

Groetjes
Maarten

Bedankt. Ik ben momenteel met de Help bezig. Schiet aardig op. Aangezien het programma vrij simpel (intuïtief) werkt, hoeft deze niet erg gedetailleerd. Ik rpobeer woensdag a.s. alles af te hebben.

Netjes! Ik heb op het moment een contact book gemaakt voor het uitzendbureau waar ik werk. (Stage) Het is ook gemakkelijk in gebruik en werkt met een database, het is dus easy-to-use. Maar er komt alsnog een hoop bij kijken, een tijdrovend klusje..

Maar ik wil jou wel complimenteren met de lay-out van het programma, het ziet er fraai uit! (De screenshots)

Ook heb ik 1 vraagje aan jou, hoe kan je custom buttons in visual studio 2010 krijgen? Je hebt namelijk een soort texture pack. Heb er al iets over gevonden, en dus ook gelezen dat in studio 2010 die map niet word aangemaakt (klopt ook, omdat ik die er niet bij heb staan), maar is er nog wel een andere manier om die er wel bij te krijgen? Voorbeeld: Een vorige knop, is een stuk mooier met een pijltje naar links dan een button.

Groetjes
Maarten

Ik maak gebruik van componenten die al zijn gemaakt, vandaar dat het er zo uit ziet. Er hangt wel een aardige prijs aan dergelijke componenten, maar er zijn gratis versies in de omloop. Moet je wel even op zoek. Het maken van een goed uitziend layout is erg tijdrovend en het moet ook nog eens intuïtief werken, anders haken de mensen snel af. Vergeet niet dat dit het resultaat is van maanden programmeren.

Ik weet niet precies waar je die vandaan haalt en hoe je ze erop plaatst. Komt nog wel.. Open daar wel een keer een nieuw topic over. Je bent al sinds maart bezig volgens mij, met dit programma. Het word denk ik wel een succes!

Ik ben ongeveer een maand bezig geweest met mijn hele programma. Maar ik kan nog niet zeggen dat ik bepaald erg ervaren ben. Wel heel veel geleerd van dat project, dingen zoals strings, objecten en databases enzo.

Maar dat hoort erbij natuurlijk : )

Hoelang script jij eigenlijk al dan?

Groetjes
Maarten

PS: Mijn programma is ook in vb.net geschreven ;)

had al gezocht op internet naar demo, maar hij stond nog niet online :D

Ik heb momenteel een groot scala aan projecten.
Zou dit graag voor je testen.
Schrijf al jaren xHTML.

Ik vind de project colors er ontzettend handig uitzien, iets wat ik altijd al heb willen hebben.

PM kun je altijd sturen

mooie website ook! (Y)

Ik heb 1 spel foutje ontdekt.

Extra > Excel plug-ins

Vervolgens op de 4de regel van de eerste kolom

import all pages in combobox for quick access;
- sheets: Add New Sheet;
- sheets: Add New Sheets from Range Values;
- sheets: Rename Sctive Sheet;

Sctive = Active ;)

denk van ik post het maar even ;)

PS: op jou website werkt het forum ook nog niet. Wanneer je daar bovenin op klikt krijg je het volgende te zien.

Error 404 Page or File not found

The file or page you are trying to reach has been relocated or permanently removed. We're sorry for the inconvenience.

With kind regards,
X-impress

( de link naar de andere pagina is onjuist, of bestaat nog niet. Weet niet of je dit al wist?? )

Groetjes
Maarten

Ola DJRevo.

Zoals er al op de website staat aangegeven
Currently the website is under
construction. There is a lot that
needs to be implemented, which
takes a lot of time. Please visit
the site later for more updates.

Ik was daarvan op de hoogte, maar is snap ook dat het een beetje ondudelijk is. Ik zal dat eens aanpassen.

- Bedankt voor de tip van de excel-plugin overigens. Zal het gelijk aanpassen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan