1 tot 5 Betatesters gezocht: Website - Editor (voor html pro's alleen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
graag gedaan ;)

Ik had het gelezen aan de zijkant. Maar denk, ik geef het voor de zekerheid toch maar even aan :)

ik wil het GRAAG testen het ziet er super cool uit. Ik wil het testen omdat ik niet dreamweaver van 500 euro wil kopen.

Ik heb de demo nu geïnstalleerd.
Heb je al gedacht aan een Toolbar met de belangrijkste functies: Printen, Opslaan, Openen, Undo, Redo etc. ?

Dat heb ik met opzet niet gedaan aangezien dit allemaal veel sneller toegankelijk is via "standaard sneltoetsen" die je in feite in elke win-toepassing terug vindt, en het contextmenu in de editor. Is het een groot gemis dan?

Laatst bewerkt:
Voor sommige mensen wel (ik persoonlijk niet ;) )
Het zou wellicht als extra optie onder View kunnen staan.

Zal er over nadenken. Alhoewel je enorm veel functionaliteit mist vraag ik me af wat je er tot nu toe van vindt.

Het programma ziet er echt heel professioneel uit.
Veel functionaliteit (voor zover ik heb gezien; ik zag het wel maar kon het niet gebruiken) maar ook niet té veel.
Lay-out is in één woord perfect. :thumb:
(Hoe heb je die regelnummering zo mooi kunnen weergeven?)

Alleen één opmerking: Is het mogelijk om te debuggen?

Nee, niet mogelijk om te debuggen. Er zijn veel voorbeelden voor regelnummering op het web te vinden. Wanneer je echter iets uitgebreids wilt ben je wel en paar jaar zoet mee.

Niet mogelijk te debuggen? :shocked:
Dat lijkt mij wel een must. ;)

Ik heb zelf ook eens even rond geneusd, maar ik kan geen enkele professionele editor vinden die dat kan. Vraag me dan ook af waarom het een must is, aangezien je daar de browser voor kunt gebruiken. IE9 is een com/dll die (nog) niet is vrij gegeven door MS en heeft verder niets met het programma te maken. HTA-edit is daarnaast niet te vergelijken met de debugger van Internet Explorer. Daar wordt gebruik gemaakt van VBScript en is bedoeld voor Web-applicaties en niet voor een gewone website. Daarnaast is het zelf ontwikkelen van een dergelijke debugger jaren werk en niet rendabel. Ik zal later eens zien hoe het zit met de debugger in FF.

Laatst bewerkt:
OK, 't leek mij handig om te zien wat het resultaat van je code was. ;)

Het resultaat van je code kun je al zien middels de ingebouwde browsers. Je moet eerst de "pagina" opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan