150 GB backuppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Ik wou graag mijn HDD backuppen (150 gb aan data). Je weet maar nooit.

Dit wil ik doen op DVD's, ik heb lege DVD's genoeg dus dat zal niet het punt zijn, maar welk programma kan dit voor me doen?

Tips en/of suggesties zijn welkom.

Mvg,
Mike.

Geplaatst door BANDIT123
Nero bijvoorbeeld
Toch wel? Vet. Maar comprimeerd hij het dan ook een beetje of heb ik gewoon 150 GB aan DVD's nodig?

Heb liever een programma wat het nog comprimeerd ook, al is het maar 10% kleiner.

Lukt trouwens niet. Hij gaf een error, iets van "Kan geen backups maken als u meer dan 99 bestanden wilt backuppen.".

ghost comprimeert wel goed
maar als je bv veel mp3 of divx zal wel niet meer kunnen comprimeren want kleiner gaat niet

Dan wordt het slepen tot de balk op 4.5 staat enz tot je alle 150Gb er op staat

Ben je even bezig en van de straat:D :D :D :p

Dan maar m'n vingers gekruisd houden en hopen dat mijn 150 GB aan films en muziek nooit verloren gaat :D Of iemand anders moet een tip hebben.

Geplaatst door WinME
Dan maar m'n vingers gekruisd houden en hopen dat mijn 150 GB aan films en muziek nooit verloren gaat :D Of iemand anders moet een tip hebben.

Nog en grote HD kopen:D

Als je 100 GB wilt backuppen ben je zo'n 35 DVD's kwijt.
En als je dan een jaar verder bent kan je weer 35 DVD's gebruiken om je films dan te backuppen.
Ik denk dat je beter éénmalig een Externe HDD kan kopen of maken.

En hoeveel van die 150 gig is daadwerkelijk zo belangrijk dat je het moet backuppen? Windows installeer je zo weer, programma's heb je als het goed is op CD / DVD en je documenten? Die zijn toch nooit 150 gig..

En als je dan een jaar verder bent kan je weer 35 DVD's gebruiken om je films dan te backuppen.

Wat bedoel je daar mee @Freakiej

Over een jaartje zijn er weer nieuwe films uit en nieuwe muziek. :) Die zet je ook op je PC en daar wil je ook een backup van hebben.

OK?

Geplaatst door Freakiej
Over een jaartje zijn er weer nieuwe films uit en nieuwe muziek. :) Die zet je ook op je PC en daar wil je ook een backup van hebben.

OK?

Dat kan ook Ja

Geplaatst door BrEeZeR
En hoeveel van die 150 gig is daadwerkelijk zo belangrijk dat je het moet backuppen? Windows installeer je zo weer, programma's heb je als het goed is op CD / DVD en je documenten? Die zijn toch nooit 150 gig..
150 gig aan muziek & films alleen.:)

als je de films en dvd's nu gewoon elke keer op een dvd had gebrand zodat je ze ook in een standalone kunt kijken dan had je nu dit probleem niet gehad, voor de rest, ja ghost kan je een aardig eind op weg helpen, maar ik denk dat je beter af bent door een externe hd te kopen ofwel een gewone in een externe usb case te plaatsen, dan alles nu te gaan branden.

db

Nou, alles lezende geloof ik dat ik maar voor de tip van Bandit123 ga! :D
En dan zien dat het automatisch iedere nacht gebackupt wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan