Aankoop van een nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Geloof dat ik het zo zou doen. vergeet je de dvd speler niet;)
 
ziet er goed uit maar waarom die voeding terwijl er meer nodig is voor mijn systeem en waarom voor hetzelfde geld niet de voeding die ik heb gekozen?
en de kast hou ik dan wel zalman, want ik wil wel een beetje een mooie kast,
maar de harddisk ziet er goed uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je hebt gelijk dacht dat de corsair even goedkoper was maar de coolermaster is prima dus ,kast is persoonlijk inderdaad dus wat let je had het idee dat je een beetje rond dit bedrag moest uitkomen daarom mijn aanpassing.
 
ziet er goed uit maar waarom die voeding terwijl er meer nodig is voor mijn systeem

Hoe kom je daar zo bij? Je hele systeem loopt makkelijk op 430W, geen idee waarom je een niet zuinige 700W wil hebben.
 
@wampier ,

Azerty meld dat bij zijn videokaart.
 
Ik vind dat een goede samenstelling. let wel: met zo'n kleine SSD moet je veel discipline hebben in wat je op C installeert e.d. Als je van jezelf weer dat je daar moeite mee hebt, neem dan een grotere of laat 'm weg, anders heb je meer frustratie dan voordeel ervan :)
 
Ik denk dat dat wel lukt, dan zou ik waarschijnlijk mijn besturingssysteem en misschien wat spellen erop zetten,
En als je bijvoorbeeld steam erop zou zetten, gaan de downloads vanaf steam dan ook sneller?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steam past niet echt. je hebt 60GB, 14 voor windows + 8 voor je profile + 4 system files. Dan heb je de helft al vol. Daar steam alles op de drive probeert te zetten waar steam geïnstalleerd is past er dan hooguit een spelletje of 2
 
Laatst bewerkt:
660 TI superclocked is het snelst
maar 7870 Double DD is meer waar voor je geld
 
Dus je kan.beter de hd 7870 nemen dan de gtx660 superclocked?
Welke is beter voor battlefield 3?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je nieuwe vraag hierbij gezet. Al je vragen betrekking tot componenten van je nieuwe pc past prima in dit topic. Daarmee maakt het ook overzichtelijker voor de helpers.
Tevens had je een week of 2 terug ook een topic over videokaarten waarin jezelf niet meer reageerd. Niet netjes richting andere gebruikers die je daar helpen.;)
 
Ja klopt ik zie het nu zelf ook,
Maar niemand reageert hier meer, en dan?
 
Dan mag je een reactie plaatsen (bump) in dit topic waardoor het weer onder de aandacht komt en bovenaan in de lijst komt te staan. Tevens was de reactie van Wampier(#10) de laatste reactie in dit orginele topic en reageer jij dus zelf niet meer.;)

Succes met je vraag.

 
Ja klopt, maar hij was nog de enige die reageerde, en ik.heb daar ook mijn systeem op aangepast,
 
@wampier ,

Azerty meld dat bij zijn videokaart.
Azerty houd rekening met mensen die ook slechte voedingen kopen die veel minder amps over de 12v+ leveren
dit betekent dat consumenten dan een standaard hogere voeding word aangeraden

als je een goede A-merk voeding koopt met 80+ bronze (of beter) heb je veeel minder watts nodig

een 80+ platinum voeding van 500watts zou bijvoorbeeld makkelijk een GTX680 of 2 x GTX660TI aan kunnen echter zijn die dingen super duur...
je hoeft dan vrijwel geen rekening te houden met overhead
 
Laatst bewerkt:
Azerty houd rekening met mensen die ook slechte voedingen kopen die veel minder amps over de 12v+ leveren
dit betekent dat consumenten dan een standaard hogere voeding word aangeraden

als je een goede A-merk voeding koopt met 80+ bronze (of beter) heb je veeel minder watts nodig

een 80+ platinum voeding van 500watts zou bijvoorbeeld makkelijk een GTX680 of 2 x GTX660TI aan kunnen echter zijn die dingen super duur...


Kun je nog even reageren op, welke videokaart ik zou moeten nemen?
 
als de keuzen licht tussen de HD7870 en GTX660 dan de HD7870 die is een stuk krachtiger
maar je hebt voor de zelfde prijs van de HD7870 ook de GTX660TI en die doet het weer beter in BF3 dus lijkt met slimmer om voor een GTX660TI te gaan
klikerdeklik

EDIT: niet de zelfde prijs scheelt 50 euro :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan