Aankoop van een nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
als de keuzen licht tussen de HD7870 en GTX660 dan de HD7870 die is een stuk krachtiger
maar je hebt voor de zelfde prijs van de HD7870 ook de GTX660TI en die doet het weer beter in BF3 dus lijkt met slimmer om voor een GTX660TI te gaan
klikerdeklik

EDIT: niet de zelfde prijs scheelt 50 euro :eek:


En als je zou moeten.kiezen tussen de HD7870 en de gtx 660 superclocked?
 
Laatst bewerkt:
licht er aan welke resoluties je wilt spelen 1080P en hoger de HD7870 lager dan dat de GTX660
klikerdeklik

heb geen benchmarks van de superclocked edition denk dat die wellicht 3/5 fps beter is zou betekenen dat hij even sterk is als de HD7870
 
Ik wil het gaan spelen op full HD (1920x1080)
Dus dan zou ik.het.beste.de gtx660 superclocked kunnen nemen?
 
dan kijk je naar de verkeerde dat is de GTX660TI die is idd krachtiger de gtx660 staat vrijwel overal lager

(hoe hoger de fps hoe beter)

je moet trouwens naar de HD7870 met 12.11 drivers kijken dat zijn de nieuwe drivers die halen meer uit de HD7000 videokaarten
 
Laatst bewerkt:
ja prima ziet er goed uit vergeet je dvd speler/brander alleen niet!
 
meer dan 10 dagen kan ook 1 maand betekenen of zelfs dat ze hem niet meer leveren dus dat kan lang duren...
 
Game systeem, nog mankementen?

hallo,
dit is de laatste uitwerking(om het maar zo te zeggen)
van mijn game systeem incl, alles wat ik nodig ben,

heeft het nog mankementen,
heb je nog suggestie's wat ik beter kan veranderen?
zeg het me A.U.B.
ik maak een nieuw bericht aan omdat niemand meer op mijn andere bericht reageerde,
en als er iemand reageerde was het maar 1 iemand,

systeem:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...509606]=1&product[212800]=1&product[552064]=1

ik hoor het wel,
bedankt
 
Tip: neem een moederbord met de Z77 chipset. Voor de rest ziet het er goed uit en zal het zeker samen werken ;)

Je gaat het trouwens zelf in elkaar zetten en windows heb je ook nog?
 
Ja windows 7 en vista heb ik nog, welke is daar het handigst van trouwens?
En assembleren lukt me zelf ook wel ja
 
Ik zou zelf windows 7 boven windows vista prefereren. Beide zijn behoorlijk 'volwassen' en dan vind ik zelf windows 7 een stukje sneller ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan