Aankoop van een nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een A-merk voeding van 500 Watt voldoet ook voor dit systeem, dus daar kan je nog wat op bezuinigen ;) Eventueel kun je ook nog een kleinere harde schijf nemen, maar daar zit niet zoveel prijswinst in.....

Tevens zou ik zelf bezuinigen op de behuizing, je hebt best wel een prijzige gekozen. Zomaar een voorbeeldje: klik
 
Oké, maar ik wil ook videobewerking gaan doen dus ik moet wel de hardeschijf houden neem ik aan?
En de behuizing behoud ik ook sowieso , want ik wil dat hij er mooi uit zien en 60 euro is ook niet heel veel,

Sorry verder kan er dus nog wel 10 euro af voor een 500 watt voeding dus, maar red ik dat ook met overklokken?
 
ja, anders zou ik dat niet voorstellen ;)

En je moet het zelf weten hoor, maar zelf zou ik gewoon bezuinigen op de behuizing als ik consessies zou moeten maken.
 
Haha oke ik geloof je;)
Maar ik hoef niet perse te besparen want dan wacht ik gewoon tot volgende maand met het kopen van mijn monitor,
 
Ik dacht dat je aan je maximale budget zat?

Ik denk dat je beter voor de i5 3570k kunt gaan, de i7 is weer een stuk duurder en behaald naar mijn mening niet zo heel veel winst ten opzichte van de i5.

Als je echt geld wil besparen kun je het overklocken achterwegen laten? Ten eerste voldoet de boxed koeler dan prima waardoor je geen extra koeler hoeft aan te schaffen.
Ten tweede kun je concessies doen op je voeding, maar zorg dan wel voor een a merk.
 
Ja het ik heb ook.een budget, maar via marktplaats kan ik een nieuwe kopen voor 180 euro
 
Ja het ik heb ook.een budget, maar via marktplaats kan ik een nieuwe kopen voor 180 euro

Ik heb Hier even de 2 processoren naast elkaar gezet zodat je ze kunt vergelijken.
Het verschil is nihill, daarbij wil ik wel zeggen dat de i5 3570k gebaseerd is op de ive bridge (deze is dus nieuwer wellicht zuiniger).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan