• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aanvinken = telefoonnummer geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepe100

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Hoi, vraagje

Ik ben een wachtlijst aan 't ontwerpen ... zit met een probleempje

In mijn invullijst selecteer in een arts per shift
In mijn wachtlijst plaats ik de selectie met de functie verschuiving
nu zou ik graag volgende willen doen:

In mijn wachtlijst staat achter elke selectie een vakje dat je aan kan vinken... als je dat vakje aanvinkt dan moet er achteraan(bvb) een telefoonnummer verschijnen (deze staan reeds per arts ingevuld in blad gegevenstabellen - cel achter naam arts = telefoonnumers van die arts) maar dit lukt me niet ... heb al geprobeerd met vertikaal zoeken...

Laatst bewerkt:
Hoi Pepe,

In plaats van met selectievierkantjes, kun je beter met keuzerondjes werken. Ik neem aan dat er maar 1 arts per keer geselecteer kan worden?
Zie bijlage.

Groeten,

Richard

Bijlagen

al een stukje op weg

Bedankt voor jullie snelle reactie,... maar ik zoek nog iets anders,... het zit al in de goede richting maar is er nog niet helemaal........

De bedoeling is dat er in het invulblad(werkblad1) al een dokter geselecteerd wordt voor specifieke specialiteit(heelkunde- spoed- neuro- enz...) en shift (vm-nm-nacht).

In eerste instantie stonden in deze selectie ook de telefoonnummers maar dan w de wachtlijst (met verschuiving) niet meer overzichtelijk... de bedoeling is dat als er in de wachtlijst(2de werkblad) een arts geselecteerd word (maakt in feite niet uit hoe: aanvinken, aanklikken, ..) dat er in de wachtlijst in één cel de telefoonnummers weergegeven worden... Dus als ik arts 1 in de wachtlijst selecteer wordt er bvb in cel a1 van de wachtlijst de telefoonnummers van deze arts weergegeven. Selecteer ik een andere arts dan verdwijnt in cel a1 vorige arts zijn nummer en komen desbetreffende arts zijn telefoonnummers in deze cel staan.

wie kan mij verder helpen

Beste pepe100,

Dat kan door het bestand van LucB een beetje aan te passen. Zij bijlage.

Groeten,

Richard

Bijlagen

Hoi richard,

zo ver was ik al mee, maar wat ik zou willen is:

Op mijn wachtlijst gaan een 30-tal verschillende disciplines staan, telkens met 3 shiften.
Een totaal van een 90 artsen dus. Als ik 1 van deze dokters aanvink zou er in een centrale cel zijn telefoonnummers moetern komen, als ik een azndere arts selecteer moeten zijn gegevens in deze cel komen

pepe100,
Kijk eens of je iets hebt aan het bijgevoegde bestand. De namen van de artsen heb ik een "naam" gegeven die je in het validatielijstje kan terugvinden. Je zou op deze manier van elke shift een aparte lijst met naam kunnen maken.
De rest van de info vind je in het bestand.

Laatst bewerkt:
Bedankt bedankt en nog eens bedankt, zelf nog een kleine aanpassing gedaan maar het werkt ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan