abc torrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo Mensen,

Ik heb gisteren het programma abc torrent gedownload en gesinatelleerd, maar hoe moet ik er nu mee beginnen zodat ik bijv. dvd,s kan downloaden of zijn er ook andere manieren voor?

Alvast bedankt

Je moet hiervoor torrents hebben. Dit zijn bestanden die je van internet kunt halen (zoeken) en die tegen jouw ABC torrent vertellen waar bijvoorbeeld de dvd vandaan moet komen.

Dankje voor de recatie, maar waar haal ik die torrents dan vandaan want ik kan ze niet vinden.

Er mag helaas geen link worden vermeld in dit forum, maar ik denk dat wanneer je een beetje googled, je ze zo vindt...........

oke dan, maar ben al zeker 2 weken aan het zoeken en ik vind niks maar os er een makkelijkere manier om films te downloaden want heb ik net gelezen dat je zelf de onerdertiteling en het geluid er moet in zetten en van dat soorrt dinge.

Als ik washandjes zoek, dan type ik in het zoekvak van Google "washandje" of "washandjes"...............

en hoe krijg ik dan doe teorrents geopenen in abs en hoem oet ik dat allemaal doen vind maar ingewikkeld is er geen andere manier om zo films te downloaden

ingewikkeld...:confused:
de halve wereld download via het torrent systeem.
Ik zou zeggen, verdiep je er eens in. Lees een manual/tutorial

ben al weken aan het doen en snap er niks van en ik wel een programma p mijn pc staan en daar zit geen zoekfuctie in

ik denk dat het heb gevonden hoe het moet.

ik heb een torrenst site gevonden daar heb ik een film ingetypt en gedownload naar een map in en vervolgens opende abc zelf en stond de file erin, maar alleen hij begint niet met downloaden doe ik iets verkeerds?

zal het eens doorlezen maar van handleidingen snap ik niet veel van maar toch bedankt

nee maar er zijn duizenden torrent sites. Je bent niet echt thuis op internet merk ik.
Je hebt binnen paar sec miljoenen torrent voor je neus als je wilt.

google bv eens op torrent sites (geniaal hee ??:eek:)

En al je dan ook nog eens gaat zoeken met Dutch subs hebbie gelijk een goede film met ondertiteling.

nou mocht je er 1 vinden die je wilt, open hem in je abc torrent tadaaaa

ik heb een torrent site gevonden en een film gepakt dat bestand heeft hij opgeslagen en gelijk openden abc en hij is nu wel bezig met downloaden maar gaat wel erg traag moet ik zeggen.

Maar hoeveel torrents site heb ik eigelijk nodig of maakt dat niks want wil wel een film waar de ondertiteling al bij zit?

Idd!
Het downloaden van een torrent / torrentfile / film is heel simpel, daarna begint de ellende pas (voor een junior downloader)
Advies : beperk je vooralsnog tot zogenaamde DVD rips / ISO bestanden die reeds Nederlands ondertiteld zijn. Begin vooralsnog NIET aan het zelf ondertitelen van films. Word eerst handig met downloaden en als je eenmaal wat vaardigheid bezit, ga dan eens een .AVI downloaden en probeer die dan eens als DVD te krijgen. Zo doorloop je wat basisstappen en de hele grote stap, het zelf ondertitelen van films, komt dan ook nog wel. Tegen die tijd dat je zover bent, dan "gil" maar eens. We plaatsen dan wel een paar hele goede links. (Zou nu ook wel kunnen, maar als je die links doorleest, dan denk ik dat de moed je in de schoenen zakt...... )

Laatst bewerkt:
dankjewel voor de recatie.

maar de moed is me al naar me schoenen aan het schuiven, maar op dit moment heb ik twee films aan het downloaden gekregen dus zover ben ik al, en ik dacht dat bij de films de ondertiteling erbij zat.

maar daar kom ik nog wel uit hoe dat precies denk als ik het 1 x gedaan heb dat het dan wel zal lukken.

Maar welk programma heb ik nodig voor een gedownloaden film te converteren naar dvd?

Dat hangt er vanaf WAT je nu download.
Enkele "formaten" waarop ze binnen zouden kunnen komen, zijn :

-vob en ifo files (die brand je zo naar DVD en klaar ben je)
-Avi formaat (moet je met bijv. Nero Vision Express omzetten naar vob en ifo files)
-ISO bestand (met Nero branden als image bestand, daarna veelal ook al vob en ifo files)
-img bestand (zie opmerking over ISO)
-stuk of "tig" rar files (omzetten met Winrar) en daarna... kan van alles zijn.......

zo zijn er nog meer bestandextensies mogelijk, maar kijk eerst maar WAT nu binnenkomt.

Laatst bewerkt:
want ik had net gekeken in de map waar de films komen te staan staan zeker 100 win rar bestanden moet ik die dan 1 voor 1gaan uitpakken en dan branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan