Acer Aspire G7200 Predator goede gaming computer of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FCramwinckel

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
hi allemaal,

Ik wil een nieuwe computer kopen om lekker mee te gamen, ik vraag nogal veel van mn computer, doe altijd enorm veel multitasken en gamen. wil een computer die daar goed bij aansluit voor een goede prijs (onder de 1000 euro als het kan). ik heb niet zo superveel verstand van computers, en vroeg me af of Acer Aspire G7200 Predator Reaper een goede computer is. hij is te koop voor ongeveer 925 euro. http://tweakers.net/pricewatch/227776/acer-aspire-g7200-predator-reaper.html#tab:info

ik heb zelf muis toetsenbord beeldscherm speakers etc.

is dit een goede computer of kan ik een betere krijgen voor ongeveer hetzelfde budget? ik wil dus graag lekker kunnen gamen (CoDWaW, Far cry 2, Crysis, STALKER, FEAR etc) met goede graphics en vooral lekker snel!
ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt

Bedankt voor je reactie, ik denk ook dat ik m beter zelf kan samenstellen, het probleem is alleen dat ik geen idee heb wat precies waarbij past en hoe je zo'n systeem samenstelt.
Het enige wat ik weet is dat ik graag een goede grafische kaart wil (of twee) en >4GB RAM geheugen..
dus als iemand me nog verder kan helpen met een goede gaming pc samenstellen voor ongeveer 900 euro dan graag!
randapparatuur zijn dus niet nodig, het hoofddoel is gamen en multitasken

Hoi,

Misschien is het wat de twee opties van marsmannetje in dit topic doe de monitor er af en je komt ongeveer bij jou budget terecht.

Modag

Ps Welkom op Helpmij

Dure kast. Waarom software erbij kopen? Zijn zat andere manieren voor veel minder geld.

ja over de kast heb ik dus ook mn vraagtekens, heb daar geen verstand van en zoek dus een goede en goedkope kast die het systeem lekker koel houdt.. heb je een goede alternatieve optie?

en ik koop de software erbij omdat ik eigenlijk geen goed alternatief weet? (ben niet zo ervaren zoals misschien duidelijk is ;) )

Opzich prima natuurlijk, maar voor maar een kleine €20 meer heb je of:
- Palit GeForce GTX 275
of, zelfs nog goedkoper:
- Sapphire RADEON HD 4890

en waarom zo'n dure kast? :D

Je moet toch een besturingssysteem hebben? :)

:D

is die radeon hd 4890 dan beter? had namelijk hier op tweakers http://tweakers.net/reviews/1225/2/gtx275-vs-hd-4890-vs-gtx260-pagina-2.html gekeken en kreeg de indruk dat het elkaar niet veel ontloopt? is dan de hd 4890 een betere optie?

en heb jij dan een goede optie voor een goede kast? ik vond m wel leuk met die led-dingen enzo ;)

bedankt alvast

is die radeon hd 4890 dan beter? had namelijk hier op tweakers http://tweakers.net/reviews/1225/2/gtx275-vs-hd-4890-vs-gtx260-pagina-2.html gekeken en kreeg de indruk dat het elkaar niet veel ontloopt? is dan de hd 4890 een betere optie?

en heb jij dan een goede optie voor een goede kast? ik vond m wel leuk met die led-dingen enzo ;)

bedankt alvast
Das 's werelds slechtste review ooit :)
En de matrix is geen gtx260top.

Als je alleen maar nvidia-spellen test, dan zal de ati-kaart het altijd verliezen.
En al helemaal als je oude ati-drivers gebruikt, welke nog niet zo goed geschikt waren voor de HD4890.

Das 's werelds slechtste review ooit :)
En de matrix is geen gtx260top.

Als je alleen maar nvidia-spellen test, dan zal de ati-kaart het altijd verliezen.
En al helemaal als je oude ati-drivers gebruikt, welke nog niet zo goed geschikt waren voor de HD4890.

dus de HD4890 is wel beter? en hoe is die in vergelijking met de 9800gtx?

Laatst bewerkt:
@FCramwinckel,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb hier berichten van jou uit een andere topic verplaatst. Het is niet de bedoeling in te breken in iemand zijn/haar topic. Het overzicht is dan ook weg.

wat vinden julie dan van deze? volgens mij is deze ongeveer zo goed (of beter?) als wat ik zelf had samengesteld alleen goedkoper
http://www.dragoncomputers.nl/compo...acturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,26/
klopt dat? of is dit geen aanrader?

Dit lijkt me geen superbetrouwbare site om eerlijk te zijn:confused:, uit een ander topic haalde ik dit over dragoncomputers.nl:
2 opmerkingen:

- tenzij je de winkel kent, zou ik er niet kopen. Ik heb een gedeelte van de pagina gekopieerd en geplakt en met name de rode tekst doet mij wat huiveren. Een 'normale' (web)winkel plaatst een dergelijke regel NIET.

AMD ATHLON DUAL CORE X2 5200 2 x 2,7 Ghz, 320GB harde schijf, 2048MB PC800 KINGSTON geheugen, Club3D ATI 4670 grafische kaart met 1024MB, LiteOn 22x multi DVD brander, Biostar moederbord en 550 watt 12cm fan voeding

--- NIEUW met 12 maanden garantie ---

....

Wij leveren deze computer compleet geassembleerd, maar zonder windows software. Levertijd is 1-3 werkdagen.
All onderdelen zijn nieuw en met garantie!

Officieel bedrijf, dus u krijgt een garantiebewijs en een factuur met BTW.

Dus ik zou het persoonlijk bij een andere site bestellen, maar deze keus is uiteraard aan jou ;)
(Heb in dit bericht enkele andere informatie weggelaten, ik weetniet of dit een probleem is?)
:edit: Kijk eventueel in de topic van Corretje123 voor meer informatie, hij wilde ook bestellen bij dragoncomputer :)

Laatst bewerkt:
hi allemaal,

Ik wil een nieuwe computer kopen om lekker mee te gamen, ik vraag nogal veel van mn computer, doe altijd enorm veel multitasken en gamen. wil een computer die daar goed bij aansluit voor een goede prijs (onder de 1000 euro als het kan). ik heb niet zo superveel verstand van computers, en vroeg me af of Acer Aspire G7200 Predator Reaper een goede computer is. hij is te koop voor ongeveer 925 euro. http://tweakers.net/pricewatch/227776/acer-aspire-g7200-predator-reaper.html#tab:info

ik heb zelf muis toetsenbord beeldscherm speakers etc.

is dit een goede computer of kan ik een betere krijgen voor ongeveer hetzelfde budget? ik wil dus graag lekker kunnen gamen (CoDWaW, Far cry 2, Crysis, STALKER, FEAR etc) met goede graphics en vooral lekker snel!
ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt

Je word hard opgelicht als er serieus "Hardeschijf Grootte 640MB" in zit. Is waarschijnlijk wel een tiepfautje, mja :p
Wat moet je trouwens allemaal met 8GB werkgeheugen?

8GB werkgeheugen is totaal overbodig! 4GB heb je zeker genoeg aan.

En die behuizing heb ik in de winkel gezien van Paradigit, supervet!!!
Ik denk dat je hem wel kent, maar hij gaat met luchtdruk zo langzaam die kast omhoog enzo, en die cd dvd ding is ook echt vet :)
dat even terzijde. Er zit Blu Ray in, dat is ook overbodig maar wel leuk :D het lijkt me echt een prima pc.

Maar ik zou niet bij Dragoncomputers kopen, alleen hun site al, ziet er gewoon niet professioneel uit onder andere doordat ze nogal met Caps Lock hebben lopen klooien :P

tjsa ik vond de site van dragon computers dus ook al een beetje dubieus, maar heb nu wat gezocht op google en kom toch ook veel positieve ervaringen van gebruikers tegen (op ebay en tweakers) en die computer vond ik er wel goed uitzien, de specificaties zijn wel goed toch? of vergis ik me daarin? voor die prijs vond ik dat namelijk wel top..
maar heb ondertussen zoveel computers etc gezien dat ik een beetje overflow heb geloof ik;)

Ja, bij het gastenboek staan ook heel veel positieve ervaringen, kan haast niet verzonnen zijn :P maar het blijft raar:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan