Acer Aspire Predator Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
192
Beste,

Ik ben onlangs in aanraking gekomen met de Acer Aspire Shapshooter G7711
Ik vroeg me dan ook af wat jullie van deze pc zouden vinden, in verband met prijs/kwaliteit...

Ik ben een gamer en zou wensen mijn games high-end te spelen, zodat ik mijn razer Tarantula en Razer mamba volledig tot hun recht kan laten komen...

Ik dank u Alvast vriendelijk

MVG,

Bram
 
ik kan nog nergens een prijs vinden dus is er weinig over prijs/kwaliteit te vertellen.

Waar zou je deze willen kopen en voor hoeveel €?
Denk dat er voor een mindere prijs wel het zelfde te bouwen is.
 
Acer

Deze pc kost ongeveer 1600 Euro

Natuurlijk moet je kijken naar de case etc etc etc he

Want de pc is echt wel een topper normaal

Maar toch wou ik graag jullie mening ook eens...

Mvg

Bram
 
4 GB is voor een game pc echt genoeg. Dat geheugen setje van kingston is zeer goed over te klokken en kwam als beste uit de test. De i7 860 scoort in tests meestal net even beter dan een i7 920.
Verder zijn het allemaal A-merk producten. Je hebt ook nog een SSD (kun je ook weglaten als je het niet nodig vind) om een aantal spellen en je OS op te installeren voor nog meer snelheid. En de videokaart is een stuk beter.
Verder heb ik het niet zo op acer pc's.
De haal en breng service van acer is prima, maar bij een vriend van me kwam hij onveranderd met de zelfde kuren terug(4×).
 
Ik heb niks tegen acer zelf.
maar ik hoor wel eens dat de predator veel problemen heeft.
 
Acer

Ik begrijp wat u bedoeld, maar voor de prijs van 1500 Euro heeft u deze pc samengesteld, helaas zit er maar 1 Tb in.
6 Gig ram had ook wel handig geweest voor after effects... En als ik me niet vergis bevat dit moederbord slechts 2 Pci- slots, is het niet beter dat er 3 inzitten? zoals in de predator? Dan kan ik desnoods later 3 Grafische kaarten aansluiten he...

Het Uitzicht van de Predator is ook veel mooier dan deze is het niet?

En PS, als je weet wat in de acer pc zit, dan weet je toch genoeg? Ik ben zelf ook niet tevreden van acer maar volgens mij is dit toch wel een zeer kwalitatieve pc he... De processor is trouwens ook behoorlijk goed overclockable + er is een waterkoeling met push and pull fans voor zover ik weet.

MVG
 
Acer

Welke problemen als ik vragen mag? want deze zou ik heel graag weten
:D

MVG
 
Onderdelen die doorbranden.
en voor deze prijs kan je een betere pc krijgen.
 
Pc

Welke pc's?

Ik ben niet voor het zelf samenstellen...

En van dat doorbanden, wel ik vind daar wel dingen van, maar deze dateren van in 2008... Deze versies zijn nieuw.
 
Bram zoals ik het hier lees heb je je menig al opgemaakt over welke je gaat kopen

Zelf ben ik geen Acer fan, heb ooit eens een Acer desktop gehad en had om de klap problemen, dan weer een HDD een overvehitte graka, CPU die hapert.

De onderdelen die in die zelf samengestelde pc zitten zijn beter in snelheid en kwaliteit voor minder geld.
Waarschijnlijk overtuigt dit je nog niet, wat je kan doen is de SSD weglaten en van dat geld een mooiere case kopen.

Edit: werkgeheugen mag dan wel 6gb zijn maar dat is dan wel 1066Mhz de zelf samengesteld is 1600Mhz

even als je 3 Graka's wil Dit is slechts een voorbeeld:
1 graka: 35 FPS
2 graka: 55 FPS
3 Graka : 60 FPS
 
Laatst bewerkt:
overhitting

Vat me niet verkeerd op he, ik ben al weken aan het sparen voor de predator, en wou eens van anderen horen hoe deze pc zou zijn...

Want over het algemeen kan deze pc in mijn ogen gewoon niet slecht zijn :S ik versta niet wat jullie zeggen

deze PC bevat 6 Gig ram, wat op zich al wel duur is.
Bevat een waterkoeling met een push en pull fan, wat een optimale koeling is voor het overclocken van deze processor...
Jullie geven een andere processor en praten ook over overclocken maar je geeft een koeling op van 35 Euro, gaat je processor dan ook in duurzaamheid lang mee... Als je weet dat de predator met een waterkoeling is...
PS ik multigame soms met men 2 schermen, wat de RAM dus eigenlijk wel handig maakt...

Wat ik nog wou zeggen, deze pc bevat een Bluray
De grafische kaart die erin zit is redelijk goed naar gaming toe

Er zit 3 TB in de pc, de casing van de pc is verbluffend + je hebt lange garantie...en je weet dat acer ook goede service biedt.
Jullie praten dan dat acer soms niet goed is, maar je weet wat in de pc zit, en je weet dat alles kwalitatief is :S

Daarom begrijp ik moeilijk wat jullie zeggen, en kom ik eigenlijk ook naar jullie toe, om me hiermee te helpen.
 
Ik heb nooit gezegd dat acer slecht is. ik zelf vind het een goed merk.
ik zeg alleen maar dat ik niet zulke goede dingen heb gehoor over de predator.
als ik naar de specs kijk is het een goede gaming pc.
je zult veel plezier aan deze pc beleven.
ik zeg alleen dat ik niet zulke goede dingen over deze pc gehoord heb en dat je beter kan krijgen.
maar die keuze is aan jou. daar bemoei ik me niet mee.
 
Pesu

Beste Pesu,

Ik apprecier het dat je wilt reageren, aangezien ik blijf doorzagen :p

Maar ik begrijp je hoor...
Gewoon als ik dingen lees over deze pc dan komt het erop neer dat hij niets waard is en denk ik zo van O_O

Ik vind het gewoon enorm raar dat men de pc zo afbreekt, en die brand heb ik eens opgezocht, u heeft hier idd gelijk over... Maar dit was de versie van 2008, en Acer heeft deze versie terug ingeroepen, dat waren rond de 250 Exemplaren...

Persoonlijk vind ik dit inderdaad wel straf, maar ik vetrouw dat zelf een pc samenstellen niet zo veel :S

Ik weet dat je zo high-end pc's kan maken voor een goede prijs, daar heeft u helemaal gelijk in...

Maar mij gaat het gewoon om deze pc, de prijs/kwaliteit verhouding, want er zit wel behoorlijk degelijk materiaal in deze pc volgens mij.

Ik zou natuurlijk later deze pc ook zelf wat aanpassen, zoals met een Nieuwe Graka etc etc etc.

PS, iemand zij dat zijn Graka overhitte, maar dit is toch niet acer's schuld? De grafische kaart die erin zit is van Ati, en is eentje van rond de 300 Euro, wat toch niet weinig is he?

Ik dank u ten zeerste voor uw eerlijke posts!

MVG

Bram
 
1. Gewoon als ik dingen lees over deze pc dan komt het erop neer dat hij niets waard is en denk ik zo van O_O

2. Maar mij gaat het gewoon om deze pc, de prijs/kwaliteit verhouding, want er zit wel behoorlijk degelijk materiaal in deze pc volgens mij.

3. PS, iemand zei dat zijn Graka overhitte, maar dit is toch niet acer's schuld?

4. deze PC bevat 6 Gig ram

5. maar je geeft een koeling op van 35 Euro, gaat je processor dan ook in duurzaamheid lang mee

6. Er zit 3 TB in de pc, de casing van de pc is verbluffend + je hebt lange garantie...en je weet dat acer ook goede service biedt.
Jullie praten dan dat acer soms niet goed is, maar je weet wat in de pc zit, en je weet dat alles kwalitatief is :S

1. Ik kan begrijpen dat je denk: Maar maar.. ik dacht dat het een hele goeie was:shocked:. Dat is het ook!! Acer leverd echt geen rotzooi af. Wij willen je alleen behoeden van iets waar je spijt van kan krijgen door alle negatieve punten op te noemen zodat je daar rekening mee kunt houden. Het is een Prima pc maar er zitten nadelen aan.

2. Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding wat minder, omdat je voorminder geld veel betere prestaties kunt krijgen.
Over de degelijkheid van de pc kan ik niet veel zeggen. Ik weet alleen dat de kasten van acer, dell, packard bell ... vreselijk zijn om open te krijgen en/of om er iets anders in te zetten. En de kwaliteit van de hardware is niet altijd super: vaak een voeding die niet erg efficient is en niet goed tegen zware belasting kunnen( met brand als gevolg).

3. Dat weet je nooit, het zegt misschien wel iets over de kwaliteit van het moederbord/voeding en de airflow in de kast. slechte voedingen kunnen onstabiele voltages geven.

4. 6 GB is de beste optie door het intel x58 chipset en triple channel geheugen controller. Je moet geheugen plaatsen in 3 banken of een meervoud daarvan. Dus 3*2GB is de beste optie.

5.Die koeling staat al jaren bekent als één van de beste luchtkoelers ter wereld en doet weinig(soms zelfs niet) onder voor waterkoeling. duizende mensen halen met deze koeler flinke overklok resultaten. Dus hij is zeker niet slecht voor je systeem

6. Ga jij die 3GB ook vullen? Ik verwacht van niet. Dus heb je die 3GB ook echt nodig? nee, maar je betaal er wel voor.
de service is goed, maar je bent je pc wel minimaal 2 weken kwijt, en kans is groot dat je even later weer de zelfde problemen hebt.

Het is aan jou te beslissen wat je wil.
De meeste op dit forum zijn (denk ik) fan van zelf samenstellen en hebben het wat minder met acer, dell en dat soort pc's.
 
Dell

Amaj zeg,

dankt u voor uw groot antwoord! Het is fijn zo een antwoord te krijgen!
Ik begrijp nu volledig wat u bedoeld... De 3TB is idd redelijk veel...

Echter blijft me 1 ding enorm bij :S

U verteld me : vreselijk zijn om open te krijgen en/of om er iets anders in te zetten

Bedoeld u daarmee dat ik het moeilijk zal hebben om later de grafische kaart/voeding/... te verplaatsen?

Ik dank u vriendelijk voor uw hulp, dit is echt van groot belang voor me.

MVG

Bram
 
:eek:... graag gedaan


Ik heb 1× een gecrashde pc van familie proberen te maken, een eer keer een DVD speler geplaatst
De ene was een pachard bell, de ander een acer.
Meestal heb ik wel snel door hoe zoiets werkt, maar die kasten. Ik werd er gek van. Een dvd speler eruit halen en erin doen heeft een pittige tijd geduurt omdat je nergens bij kunt komen, alle kappen met een (plastic)klik systeem vast zitten, en of na een tijd *****n los gaan of ze breken af.
Mijn ervaring is ook dat je niet (goed) bij het moederbord kunt komen door de beperkte ruimte in de kast.
Ik heb zelf een coolermaster kast: Een zee van ruimte!

ps.
Heb net een plaatje gevonden waardoor mijn ervaringen niet gelden :( :
acer-aspire-g7700-predator-trooper-7.jpg

ziet er wel redelijk ruim uit toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan