Acer Aspire Predator Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Case

Hehe, leuk plaatje dat je daar hebt :D
Ik heb al enorm gezocht en heb er uiteindelijk eentje gevonden in een youtube filmpje waarin ze hem openen. Dit is op het filmpje Doodsimpel hoor :p

Dus is het makkelijk om later bvb een nieuwe grafische kaart aan te brengen? Want een vriend van me had ooit eens een grafische kaart besteld en die proberen plaatsen, maar hij had niet genoeg plaats door een fansink die in de weg zat, en bepaalde weerstandjes die ook in de weg zaten..

Dit wil ik zeker niet tegenkomen.

Wat denkt u trouwens van de koeling?
- Corsair H50

Nogmaals enorm bedankt!!!

MVG

Bram
 
Ja, dat zier er ruim uit ja.
Als je een beetje verstand hebt van de technische aspecten van een pc kan je dit systeem makkelijk upgraden.

Ik ga ervanuit dat je dit systeem neemt en ik hoop van harte dat je er veel plezier mee zult beleven.

mvg,
Pesu
 
scythe mugen 2 is inderdaad betere prestatie/geld.
De H50 is wel beter maar daar betaal je ook meer naar, dus als je niet extreem gaat overclocken kan je beter de scythe mugen 2 halen. Ik ga hopelijk vanmiddag de H50 halen, ben van plan om mijn Phenom x4 955 van 3,2 naar 3,9 of iets dergelijks te tillen.
 
Pc

Woow, Mr Music, dit is wel correct maar volgens mij kan er aan zo een pc als de predator niet zoveel schelen...
Ik vind het al redelijk drastisch om eerlijk te zijn, en de pluspunten van acer? Wat zijn die...?

Ik weet dat zelf een pc bouwen het beste is dat je kan doen, maar vrees wat voor de compatibiliteit en de maten zodat alles in de case kan etc etc etc...

Ik vind het wel juist, dat je zegt dat 3TB teveel is, maar de CPU die erin zit is normaal te tillen naar ongeveer 3.8 Ghz, dit is toch al wel een behoorlijke hoeveelheid? En de Graka ziet er toch ook niet slecht uit?
Bovendien is de case ZEER ruim en handig te bewerken vanbinnen...

Kunnen jullie me vertellen wat er gebeurt met de garantie van een zelf samengestelde pc? Stel dat je Voeding stuk gaat, en je mobo en andere delen verwoest, krijg je dan al je waar terug???

Want bij deze desktop zou dat wel zo zijn he...

Ik ben wel te vinden voor het zelf samenstellen, maar zou zeker niet hoger gaan dan 1500 Euro.
Hebben jullie anders een andere pc? Van een merk, die toch wel behoorlijk goed, en beter is dan de predator? Voor dezelfde prijs?

En kunnen jullie me ook een goede zelfsamengestelde pc linken? Ik zou deze later ook graag bewerken ook, dus dat moet zeker haalbaar zijn. En de CPU zou ik overclocken tot een behoorlijk bedrag, de graka is natuurlijk ontzettend belangrijk want het is allemaal gericht op gamen en multitasken met 2 monitoren...

MVG

Bram
 
Bij het zelf samenstellen van een pc, heb je precies dezelfde garantie als bij een "merk" pc.

Daarnaast is er GEEN ENKELE merk pc, die meer waar voor minder geld biedt dan zelf samenstellen.

En voor wat Acer betreft: er kan wel degelijk kwaliteitsverschil zitten in de onderdelen.
Dergelijke fabrikanten als Acer kopen hun onderdelen bij andere producenten, zoals b.v. Asus en MSI, maar dan meestal wel een uitgeklede of aangepaste versie.
 
Mr Music

Fijn dat u me helpt, dat heeft u in het verleden nogal gedaan want ik herriner me u :D

Wat denkt u van de site Azerty? Voor het samenstellen van een pc? En bouwen zij die pc dan zelf? Of krijg je gewoon de onderdelen toegestuurd?

MVG

Bram
 
Een betere kant en klare pc dan de predator vind je niet zo snel onder 1500euro.

Je kan het erbij nemen dat ze het samenstellen.
 
Pc

Dat dacht ik ook :D

Kunnen jullie eens een pc samenstellen rond de 1500 Euro?

Dat zou fijn zijn :D En deze pc is op gaming gericht...
Heb zelf al een windows 7 pakket liggen thuis dus dat hoeft niet :p

MVG
 
Komt voor elkaar!

Even de hulp van de kenners op dit gebied ingeroepen, je kunt erop rekenen, dat er wat moois voorgeschoteld wordt!
 
Mr music

Dat is enorm fijn Mr Music!

Ik kijk er al naar uit, alvast enorm bedankt voor uw tijd!

MVG
 
Pesu

Enorm bedankt Pesu, dit ziet er een aardig systeem uit :O

Maar 1 vraagje, de koeling... die ziet er zeer geavanceerd uit, maar de processorkoeler waar zit die?

MVG

Bram
 
Pc

Dat ziet er een zeer goede pc uit :O

Tot hoeveel Ghz zou ik de processor kunnen overclocken? Zodat hij zeer lang meegaat en niet in gevaar komt?

Alvast hartelijk dank voor uw enorme hulp!

MVG
 
Ik kom straks ook nog met een AMD machine. dan pas ik dit bericht aan, gebruik dezelfde kast omdat die gewoon imo één van de beste is.


Samenstelling 1: Klik
Highlights: HD5970 Snelste graka op de markt
HDD: moet je wel vermelden dat je een RAID 0 opstelling wil
RAM: 8GB DDR3
Gaming mobo
Goeie koeler
6 core CPU 3,2Ghz

Dit is uiteraard ook een beetje een allround systeem, ik ga nu een afgeslankte versie maken


Klik
Highlights: HD5970 Snelste graka op de markt
RAM: 4GB DDR3
Gaming mobo
Goeie koeler
4 core CPU 3,4Ghz

Even goeie game peformance, minder allround als je videobewerking doet moet je de bovenste hebben en als je gamet /office doe je de onderste
 
Laatst bewerkt:
Ziet er ook mooi uit.:thumb:

Maar in een ander topic werd mij afgeraden een OCZ voeding te gebruiken.
verder denk ik dat er meer koelers in moeten. want de ts wil high end gamen. dan zal het behoorlijk warm worden.
Met de processor kan de ts het nog wel even volhouden.
 
Dat ziet er een zeer goede pc uit :O

Tot hoeveel Ghz zou ik de processor kunnen overclocken? Zodat hij zeer lang meegaat en niet in gevaar komt?

Alvast hartelijk dank voor uw enorme hulp!

MVG

Ik heb geen idee tot hoever. maar ik ben zelf tegen overklocken omdat de garantie vervalt en hij een kortere levensduur krijgt. dit moet je natuurlijk zelf bepalen maar een i7 2.9 ghz hoef je echt niet te overclocken.
 
Overclocken

Hehe, dat wou ik weten :D dat overclocken niet hoefde...

Ik ben daar zelf ook tegen dusja.

MVG
Bram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan