achter een router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk zit er bij de computer van je moeder dan een kabeltje naar de modem. Klopt dit?
Als dit zo is zou het betekenen dat jullie geen router hebben.
In dit geval zal je de oplossing in de beveiliging moeten zoeken.
 
Dennis dat van jou lukte. ik kom op een site ofiets. Maar ik moet nu naar bed:p Morgen weer verder, heel erg bedankt alvast mensen!
 
Topgear,

Het is geen site(weliswaar is de lay-out met html gecodeerd), maar dat is het programmatuur van je router en daar kun je bepaalde instellingen gaan verrichten. Wees daar heel voorzichtig mee. Verkent dat maar even. We zien morgen wel verder. Welterusten.

Dennis.
 
Waarschijnlijk zit jij niet achter een router..
Als je niets ziet als je dat ip in tikt.
probeer eens portmapper dat 8is een gratis proggie en werkt goed.
 
Hallo,

Ik vind het heel aardig dat jullie mij helpen. Maar ik krijg nou al drie verschillende adviesen:

- Waarschijnlijk zit het in je beveiliging.

- Download een proggie

- Als je je IP (standaard gateaway) intyp in mijn explorerbalk kan ik dingen veranderen.

Ik weet niet welke ik moet kiezen. Ik wacht op verder advies van jullie.

Gr,

Victor
 
Voor zover ik uit de berichten kan opmaken heb je geen router. In dit geval zou je kunnen beginnen met het kijken naar de instellingen van de firewall.

Die andere dingen kan je ook gewoon proberen. Je ziet snel genoeg of het lukt. Die andere tips zijn niet zoveel werk.
 
Geplaatst door rve123
Voor zover ik uit de berichten kan opmaken heb je geen router. In dit geval zou je kunnen beginnen met het kijken naar de instellingen van de firewall.

Die andere dingen kan je ook gewoon proberen. Je ziet snel genoeg of het lukt. Die andere tips zijn niet zoveel werk.

Oke, als ik Norton helemaal uitzet zou het dan misschien helpen?
 
Nee je hebt wel een router aan de foto's te zien
Norton NIET uitschakelen.
 
Waarschijnlijk is er via dat scherm nog een type te vinden.

Dit zal één van de volgende zijn:

Thomson / Alcatel:

Speedtouch 510 v4.0
Speedtouch 510 v4.2
Speedtouch 510 Alt
Speedtouch 530
Speedtouch 540
Speedtouch 545
Speedtouch 570 v1.0
Speedtouch 570 v2.0
Speedtouch 570 v4.2
Speedtouch 608
 
Nee dat staat goed. Er moet ergens een type staan van de router. Dit is één van de type's uit mijn vorige bericht. Zoek daar even naar.
Volgens mij is dat met die speedtouch 510 ongeveer hetzelfde. Dit ga ik even comtroleren.
 
Tot nu toe heb ik gevonden dat het een van de Speedtouch 510 is. ik kijk of ik het verdere type kan vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan