achter een router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn eigen IP heb ik denk ik gevonden. ik deed bij start-> Uitvoeren en dan config /all ingetyped. toen zag ik IP adres: 10.0.0.150.

Maar ik moet een portnumber invullen, waar kan ik zien welke ik heb? of wat ik moet invullen?
 
Daar gaat het om de poorten van het spel. Deze poorten weet ik niet:confused:
Kijk even in het boekje van het spel. Daar staat het misschien in.
 
Daar staat het niet in. Iemand anders een idee waar ik dat kan vinden?
 
Ik heb wat kunnen aanmaken, maar hoe weet ik nou dat het spel over de goede poort gaat? moet ik dat ook instellen?
 
:D :thumb: :) :D :cool: Thanks mensen! Het werkt! eindelijk na twee jaar kan ik zelf een server maken, heel erg bedankt!:D :thumb: Top werk jongens!
 
Graag gedaan en veel plezier met je server.
 
Terug bij af! Niemand kan mijn server meer zien!:( :mad: :8-0: De instellingen die ik vandaag verricht heb staan er gewoon nog, er is niets veranderd. Behalve dat mijn servers niet meer zichtbaar zijn voor de anderen, vanochtend lukte het gewoon...... Weet iemand wat het probleem nu is?

gr,

Victor:confused:
 
We zijn verder dan we in het begin waren dus we kunnen een heel stuk overslaan.
Staat de serverwel aan?
 
Ja je moet gewoon op create drukken en dan kan je instellen welke game mode en welk level enzo. en als je dan start drukt word hij gestart. Hij staat dus wel echt aan. Ik deed het precies hetzelfde als vanochtend.
 
Er zijn meerdere mogelijkheden waarom die niet meer werkt:
- Er is iets fout bij het starten van de server.
- Vanmorgen draaide de server niet goed (denk maar aan lag en aan spelers die de verbinding verloren) waardoor er iemand is geweest die ervoor heeft gezorgt dat je hem niet meer kan starten.

In de link die ik eerder heb gegeven stond ook nog iets over de snelheid van je internetverbinding. Kijk daar even naar.
Probeer de server met een andere naam op te starten als dit mogelijk is.
 
Met een andere naam werkt niet. En heel veel andere mensen lukt het momenteel wel om ze te maken....
 
En die andere mogelijkheden?
Zou dit mogelijk kunnen zijn?
Die verbindingssnelheid is minimaal 512k ADSL.
Verder staat er ook nog iets over de computer zelf: minimaal 1ghz processor met 256mb RAM. Heb je dit?
Als dit niet zo is zou dat gelijk de reden zijn dat het niet lukt.

Lees anders eerst even dat stuk tekst door. (Ik voel me nu net een woordenboek die alles vertaald).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Pentium 4, 512 MB RAM, een snelle ADSL dat weet ik wel zeker en de pc is 3,2 GHZ. Moet kunnen denk ik zo. Maar het vreemde is dat hij het een paar uur geleden nog gewoon deed.
 
Dat is inderdaad raar. Begin even bij het begin van dit topic en loop alle instellingen even na. Alles goed controleren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan